Donnerstag, 15. Dezember 2011

Gec kalmi$ yazi - Ni$an


Bloga yazi girmeyeli kac ay olmu$? Tam 8 ay!
Pek bi ihmal ettim hatta sirf takipteydim aylardir.. Ni$animiz 3 Temmuz'da oldu :)
Istediklerim oldumu diye sormayin cooook uzun hikaye anlat anlat bitmez.. Olmasi gereken önemli seylerde ite kalka oldu o ap ayri bi konu :(

Öncelikle ni$an tarihi ailede sorun cikardi.. Eni$tecim bu seneki yaz tatilini 30 Haziran ve 6 Temmuz arasinda ayarlami$ ama (kendileri biraz lazdir :D) ni$an icin degil, otelde rezervasyon olarak ayarlami$ ve iptal ettiremedi.. Ablam olmadan ni$an yapamayiz diye mizmizlandim ki hakliydim.. Allah'tan canim ablacim hazirliklarin cogunu yapti ve 3 Temmuz sabahi ni$ana yeti$ti...
Dügündede ayni tantana olursa eni$temi (bu sefer ben lazlik yaparak :D) cagirmiyacagim diye tehdit ettim :))) Elbette $aka ama bayagi bi üzüldük ve zorlandik.. Ne diye sormadan süpriz tatil ayarlar anlamadim ama her neyse gec gitti ;)

Kilo vericem diyordum ya.. Iste o kilolari veremeden ni$ani yaptik.. Abiye bulmamiz nerdeyse 2 haftamizi aldi, sonunda biktim bu minicik elbiselerden ben diktircem dedigimdede ni$an kiyafetimi bulduk.. Deneyim dedim, denemeden alicaksiniz dedi citi piti bir bayan.. Denemeden nasil alayim dedim, o sizin sorununuz dedi :(
Ben ki kiyafet icin dola$tigimiz tüm magazalarda 'Ama sizde cok kilolusunuzzzzzzzz' diyen tiz sesle tiki bayanciklara (evet kiloluyum ama yani 52 bedende giymiyorumki, alti üstü aradigim 40-42 beden abiye!!!) lafimi esirgemeyen (ekseriyeti Karum'da bunlarin!!!), o bayana kar$i gayet sakin bir $ekilde durumumu anlattim ve insafa getirdim :D Hatta kina icin kiyafetimi kendisinden almayi dü$ünüyorum. Bir kac model begendim bile :D  
Elbise ilk denememde fermuari bozuktu ve tek kalmi$ti benim bedenimde.. Fermuari dikildi ve ben denemeye gittigimde stresten kilo verecegime kilo almistim (5 günde!!!!) ve fermuarini giyerken patlattim *ühü ühü ühü* :(
Tekrar tadilata gitti ve nisandan 2 gün önce elime gecti (ben tabii 5 kiloyu verdim bu arada!!)
Sevgilinin kiyafetini soracak olursaniz, girdik Sarar'a giydi üzerine, oldu ve aldik :D Erkeklerin i$i ne kadar kolay ya :( 

Ayakkabim.. Bir sor bin ahit i$it derler ya, hah i$te o türden ayakkabi serüvenimde.. Ayakkabimi Inci'den aldik.. Almaz olaydik!!!Önce adini hatirlamadigim AVM'deki Inci magazasindan cokta begenmedigim bir ayakkabi aldik, sonra Kizilay'daki Inci'de tam istedegim gibi olanini bulduk ve aldik.. Alirkende sorduk 'Diger ayakkabi hic giyilmedi, AVM'ye götürsek geri alirlarmi' diye.. Sordugumuz ise magaza sati$ müdürü idi.. 'Hic bir sorun olmaz' dediler.. Biz o kadar tela$in icinde tekrar AVM'ye gittik ve ayakkabiyi geri vermek istedik.. Ve cevap... 'Giyilmemi$ olsa bile geri almiyoruz' ve hakaret vari davrani$larindan hic bahsetmiyorum bile.. Bunun üzerine Inci'nin Istanbul mü$teri ili$kilerini aradik (40 defa aradik, derdimizi anlatana kadar!!!).. Annem sagolsun oturdu onca i$in arasinda birde bununla ugra$ti.. Annem sonuc alamayinca, ben konu$tum ve sorunu anlattim.. Sorun maddi zarar degildi, asla.. O ayakkabiyi günlükte giyebilirdim ama sati$ elemanlarinin hicte yaki$ik almiyan tavirlari ve sözleriydi.. Inat ettim ya bi kere.. 'Bu ayakkabiyi siz geri alicaksiniz' diye iddala$tim ya bi kere, nuh diyorum peygamber demiyorum :D
Sonuc derseniz.. O ayakkabiyi pa$a pa$a geri aldilar!!! :D Biraz daha kibar ve makul davransalardi inanin üstelemiyecektim ama inada bindirip birde üzerine yaki$ik almayan davrani$lar.. Eh en nihayetinde bende insanim, insanliktan öte strese girmi$ bir gelin adayiyim!! Ala alaaaa :D

Makyajim icin hic ugra$madim, direk MAC'e giderek orda yaptirdim.. Ni$andan önce ablamla hazirliklar icin KENT PARKA'a gitmi$tik.. MAC magazasini görünce duramadim ceke ceke ablami sürükledim magazaya :) Fondötene ihtiyacim vardi zaten, yeni fondötenimi denerken komple cabucak bir makyaj yaptilar ve cok begendim.. Ni$an, davet, dügün gibi özel günlerde makyaj yaptiklarini ögrenincede hic tereddüt etmeden randevumu aldim.. Eve, kuaföre, nereye isterseniz orayada geliyorlar üstelik! Burdan Mustafa beye cok te$ekkür ediyorum, ellerinize saglik!! :)
Makyajim cok dogal duruyordu.. Yagli bir cilt tipine sahip olmama ve o gün cehennem sicagi olmasina ragmen akma, parlama olu$madi :)

Fotograf olayina gelincede, i$te makyajdan sonra en stressiz, en rahat olaniydi.. Ben ni$an hikayesi isterim diye tutturdum ve arayi$a gectik.. Hicte kolay degilmi$ onu ögrendim!! Sonra bir gece canimdan bezmi$ bir $ekilde nette dolanirken $u siteyi buldum ve iyikide bulmu$um dedim.. Zeynep hanim gayet tecrübeli ve ne$eli, kibar bir ki$ilige sahip. Hatta ben cekimlere ba$larken bayagi bi gergindim ve sicaklar sayesinde neredeyse bayiliyordum, durumu cok cabuk kavrayip bizi rahatlatan Zeynep hanim burdanda te$ekkür ediyorum ve dügümde kesinlikle tekrar kendileriyle cali$mayi dü$ünüyorum, hatta dogum hikayemi bile dü$ünüyorum (ama bundan daha kimsenin haberi yok, ilk size söyledim :D)

Salon ve müzik berbatti, ilk dans icin $arki secmeyi unuttuk ve Güz Gülleri'ne dans ettik ve bende film koptu o an.. Sürekli kikirdedim, bu ancak benim ba$ima gelirdi dedim ve tüm stresi üzerimden attim.. Ayakkabilarim ayaklarimda ödem olu$tugu icin uzun süre giyemedim, yanima terlik aldirmi$tim onlari giydim.. Onlarlada rahat edemeyince yalin ayak dolandim.. Hicte umrumda degildi acikcasi.. Yeterince kasim kasim kasilmi$tim, gec saatlerde firlattim terlikleride bi kö$eye ve vur patlasin cal oynasin :)))) Hayatimda kac kere ni$anlaniyorumki? Böyle kibar kibar oturanlardan zaten degilim, kendi ni$animda matem varmi$ gibide davranmak istemedim, ciktim piste ooooooohh tüm haftalarin stresini attim :D

Ni$andan sonra geceyi ciftlikte kokorec yiyerek kapattik.. Hayatimda sevgili hatrina ilk defa yedigim kokorec ise midemi bozdu ertesi gün hasta yattim :D 

Sonradan bakinca cok komik bir sürecmi$ diyorum ama o an gelinde bana sorun.. Tam tamina 6 kere bayildim ve ev halki tela$landi.. Dügünde kendi kendime söz verdim böyle strese girmeyecegim.. Olmazsa olmaz, dünyanin sonu degil ya ;)

Buraya kadar okumakta sabir gösteren arkada$lara te$ekkür ediyorum ama daha kisa yazabilen bir insan degilim maalesef :(

Resimleri merak ediyorsunuz degil mi? :D
Yok resim felan diyomu$um :P

Bir kac tanesini yüklemeye cali$icagim ama ne hikmetse pc yada baglanti baya zorlaniyor :( 



Poz vermiyoruz aslinda, yorulduk dinlenirken ama sevgili illaki objektifi gördümü poz verir :)
Ödemli ayaklarim ve ayakkabim
Ödemli ellerim ni kadada ho$ görünüyor degilmi? :) yinede cok seviyorum ben bu kareyi...
Sponsorumuz fantaaaa :D
Müstakbel göccük gelinimiz :D Yar ve yardimcim oldu kendileri, o olmasaydi 'yapcak bi$e yok' diyip beni kim güldürürdü aceba ni$an arefesinde bilmiyorum.. heleki bizi ceki$tire ceki$tire hamama gitmek adettendir dediklerinde, yanimdan 1sn bile ayrilmayip, türk kadinlarinin 'i$kencesine' gönüllü katlanan minik kelebegimizi ben cok seviyorum :) eee tepside en cok ona yaki$irdi yani...
Pastanin görünü$ü tam bir fiyaskoydu ama tadi tahmin edilemiyecek kadar güzeldi :) Ben istedim lilyum gelen neydi bilmiyorum :D
Veeee herkesin bekledigi an....

Kommentare:

yaren hat gesagt…

ne güzel anlatmışsın nişanını.. allah tatamına erdirsin

Hazan Esintisi hat gesagt…

amin insallah :) tsk ederim

viva hat gesagt…

kiz neler cekmissin, hayret birsey, birde sinir bozucu insanlarla ugrasmissin, cok gecmis olsun ayrica okadar bayilmissin..Allah tamamini erdirsin mutlu mesut olun insallah : )

Hazan Esintisi hat gesagt…

:))) hic sorma, simdi gülüyorumda o zaman ne üzülmüstüm, sinir olmustum -.-
saol tatlim, sirada dügün var orda ne kadar bayilcam kim bilir :D

STYLE M hat gesagt…

hayirli olsun , güldürdün kiz beni bayilmadan yap dügünü ;) hersey istedigin gibi gönlünce olsun ins

Hazan Esintisi hat gesagt…

bayilma konusunda artik tecrübeliyim, bayilsamda bisecik olmaz :D amin, tsk ederim :))