Mittwoch, 4. Januar 2012

2012 ve yeniden icimdeki ali$-veri$ canavari





Bir yil daha geride kaldi.. Yeni yilda saglik, mutluluk ve huzur hep sizinle olsun :))
2012 benim icin cok yogun ve güzel gecicek (evrene mesaj yollamak i$e yariyor dedi sevgili, birde ben deneyim!!)


Gelelim icimdeki canavara..
Yilin son günü herkes deli gibi erzak stoklarken yada havai fi$ek derdindeyken, ben cilginligimi Douglas'ta ya$adim ve elime ne gectiyse aldim (aslinda sipari$lerim vardi onlari almaya gitmi$tim ve dayanamadim planda olmiyan cicilerde aldim..)


MAC MSF'ler (Porcelain Pink, Soft&Gentle), MAC blush (Stunner, Fever),Chanel  Rouge Allure Velvet (La Raffinee), Soleil Tan de Chanel, Chanel Coco (Legende, Cambon), Guerlain (Gentiane, Berry), Guerlain Meteorites (Teint Rose, Beige), BobbiBrown Corrector, MAC Studio Finish Concealer , MAC Mattene Lipstick, Lancome Genifique Serum, Soap&Glory SuperEyesSuperEyes, Marc Jacobs Eau So Fresh, Benefit Powderflage (bu arkada$ima hediye olarak alindi), MAC Kohl Power 'Feline'

Buda yetmiyormu$ gibi birde sevgilinin yilba$i hediyesi geldi.. Aslinda süpriz olsun istiyordu ama ben yine kari$amadan duramadim :D


Sac düzle$tiricilerin Ferrarisi :D ghd'nin Katy Perry Collection Boho Chic ve isiya dayanikli cici cantasi


Minicik bir sipari$im vardi Ingiltere'den :P Sonunda onada kavu$tum.. Herkes Urban Decay'in Naked 2'yi merakla beklerken ben gittim ilk cikani aldim, iyide etmi$im cünkü design harici 2'yi hic begenmedim..
Ayrica saclarim iyice yiprandilar, kuaförümün tavsiyesi üzerine son zamanlarda Almanya'da bloggerlarin dilinde olan Moroccainoil diye adlandirilan sac bakim yagini aldim.. Argan yagindan olu$an ve saf olarak tanitilan yag(imi$).. Malum buralarda aktar olmayinca böyle oluyor -.- Saclarim islakken sac uclarima sürüyorum, pek bir faydasini henüz göremedim ama kokusu misssss gibi ;)



Kommentare:

viva hat gesagt…

WOW canim sen ne yaptin öyle, gercekten hepsini ayni günde aldigina inanamiyorum, masallah :D

güle güle kullan hepsini : )

Hazan Esintisi hat gesagt…

LE olanlar önceden alinmis ve ödenmisti, vaktim olmadigindan douglasta bekliyorlardi beni.. eh gitmisken bi kac bir sey daha eklenince böyle olmus oldu :D
tsk ederim, daha güzelleri senin olur insallah ;)

FidoLand hat gesagt…

içimizdeki o canavar hiç gitmiyor değil mi :)
güle güle kullan aldıklarını :)

www.fido-land.blogspot.com

Hazan Esintisi hat gesagt…

maalesef öyle :D tsk ederim