Mittwoch, 29. Februar 2012

Groupon rezaleti!!!!

Ankara'dan döneli bir kac gün oluyor.. Yorucu gecti acikcasi ama gece yarisi Ankara sokaklarinda oynadigimiz kartopu zevki her$eyi unutturdu :)


Dügün icin önhazirliklari ba$lattik sayilir.. Ceyiz denen $ey ne zahmetliymi$ megerse.. Üfh üfh üfh!! Bu ya$ima kadar neyi beklediysem ona yanayim...
Binlerce ce$it secenek, sec begen al! Benim gibi kararsiz Kazim icin hicte kolay degil.. Neyse bunu ap ayri ve uzun uzadiya anlatacagim daha ;)


Gelelim ya$adigim rezalete!! Benim ba$ima geldi, aman diyim siz siz olun iyice ara$tirmadan, tartmadan, bicmeden karar vermeyin!!!


Balayini ayarlamaya koyulduk..


Önce yurtdi$i dedik sonra vazgectik.. Yabanci ülkede ben dinlenmem, orayida görelim, bunuda ögrenelim diye gezerim ve balayini dinlenmek icin istiyorum.. Ko$turmaca olmasin dedik ve yurticinde kararkildik...


Otelde aradigimiz özellikler: sakin, dogaya yakin ama deniz kenarinda, Ege bölgesinde, club otel ama animatörlerin bizi asker gibi saga sola ko$turmayacagi, mümkünse cocuklarin az olan bir oteldi..


Neyse biz böyle kataloglari devirirken, arkada$im bir otel önerdi.. Kendisi daha önce gitmi$ ve begenmi$.. Biz henüz karar vermemi$tik ki, bir gün mailime www.sehirfirsati.com yani nam-i deger Groupon sitesinin bir maili dü$tü.. Tabii merakli olan ben 'bir bakayim' dedim..
SSC Tur'dandi.. Tur $irketin sitesinden baktim, $ikayet sitelerinden ara$tirdim ve arkada$ima tekrar sordum.. Aklimada yatinca firsatlari bir güzelce aldim, fiyatta gayet uygundu.. Tur $irketinin sitesinde fiyatlar firsata ragmen daha yüksekti.. 
Firsat bitti ve ne oldu siz tahmin edin?!?
Eveeeeeeet, fiyatlar hoooooop dü$tü hemde öyle böyle degil!!!!


Ben $uan yakla$ik 500TL zarara girdim.. Güzel degilmi???


Kizdigim nokta ödedigim 500TL degil aslinda, zaten ödiyecektim gözden cikardim ve acik olayim cokta yüksek bir meblag degil ama insani aptal yerine koymalari yokmu?????
Deli oluyorum!!
Bu nasil bir hizmet anlayi$idir bilmiyorum ki...


Kendimi kandirilmi$ gibi hissediyorum, ki kandirildimda!!!!! 
Bir dahami????
ASLA!!!!!!!!!
Fiyat uygun dedik, zarara girdik... Bir daha gidecegim bir acenteya ve ayarliyacagim otelimi, tatilimi ama internet üzeri bir daha alirmiyim??? Hele ki o siteden yada o tur $irketinden??
Benim aptalligimdan kazanabilcekleri son paraydi!!!!!! Mü$teri hizmetlerine $ikayet mailimi yazdim ama herhangi bir $ey yapilabilcegini sanmiyorum zaten yapilsin diyede yazmadim. Herkesin aptal yerine konulmiyacagini ve konuldugu zamanda bir daha sitelerini kullanmiyacaklarini bilsenler!!!!


Siz siz olun, en ince detayina kadar ara$tirmadan bu tür sitelereden, $irketlerden ali$ veri$ yapmayin.. Kar yapicagim diye benim gibi zarara girmeyin ve sonrada aptal yerine koyuldum diye üzülmeyin...


Saglik ve gecmi$ olsun diyelim, banada güzeeeeel bir ders olsun!!!

Freitag, 20. Januar 2012

Hazirliklar ba$liyor sanki :)

Dügün tarihi kesinle$ti.. Agustos'ta!!! 


Hazirliklar ba$lamali dedik ve ucak biletimi aldik..
Bu gece Ankara'ma kavu$uyorum, anneme, karde$lere ve tabiki sevgiliye :D
Bavul hazir, ben henüz degilim.. 




2 hafta icinde ne halledersek bize kar, dügünden önce bir dahaki gidi$im Temmuz'da olucak.. Listemde koca bir Ikea ali$-veri$ listesi var, mobilyalara bakilicak, yeni araba almaya niyetlendik, karar verdik gibi gibi.. Yani bana yine tatil yok :) Ayrica bu senen ilk karinida görücem ve cocuklar gibi seviniyorum :P Malum burda kar mar hic bir $ey yok :(


Herkese iyi haftasonlari diliyorum!! :)







Samstag, 14. Januar 2012

Kesin dönü$ :))

Pek tv baktigim söylenemez.. Gecen gün can sIkIntisindan bakayim dedim.. Gördügüm reklam cok ho$uma gitti :))



Mittwoch, 4. Januar 2012

2012 ve yeniden icimdeki ali$-veri$ canavari





Bir yil daha geride kaldi.. Yeni yilda saglik, mutluluk ve huzur hep sizinle olsun :))
2012 benim icin cok yogun ve güzel gecicek (evrene mesaj yollamak i$e yariyor dedi sevgili, birde ben deneyim!!)


Gelelim icimdeki canavara..
Yilin son günü herkes deli gibi erzak stoklarken yada havai fi$ek derdindeyken, ben cilginligimi Douglas'ta ya$adim ve elime ne gectiyse aldim (aslinda sipari$lerim vardi onlari almaya gitmi$tim ve dayanamadim planda olmiyan cicilerde aldim..)


MAC MSF'ler (Porcelain Pink, Soft&Gentle), MAC blush (Stunner, Fever),Chanel  Rouge Allure Velvet (La Raffinee), Soleil Tan de Chanel, Chanel Coco (Legende, Cambon), Guerlain (Gentiane, Berry), Guerlain Meteorites (Teint Rose, Beige), BobbiBrown Corrector, MAC Studio Finish Concealer , MAC Mattene Lipstick, Lancome Genifique Serum, Soap&Glory SuperEyesSuperEyes, Marc Jacobs Eau So Fresh, Benefit Powderflage (bu arkada$ima hediye olarak alindi), MAC Kohl Power 'Feline'

Buda yetmiyormu$ gibi birde sevgilinin yilba$i hediyesi geldi.. Aslinda süpriz olsun istiyordu ama ben yine kari$amadan duramadim :D


Sac düzle$tiricilerin Ferrarisi :D ghd'nin Katy Perry Collection Boho Chic ve isiya dayanikli cici cantasi


Minicik bir sipari$im vardi Ingiltere'den :P Sonunda onada kavu$tum.. Herkes Urban Decay'in Naked 2'yi merakla beklerken ben gittim ilk cikani aldim, iyide etmi$im cünkü design harici 2'yi hic begenmedim..
Ayrica saclarim iyice yiprandilar, kuaförümün tavsiyesi üzerine son zamanlarda Almanya'da bloggerlarin dilinde olan Moroccainoil diye adlandirilan sac bakim yagini aldim.. Argan yagindan olu$an ve saf olarak tanitilan yag(imi$).. Malum buralarda aktar olmayinca böyle oluyor -.- Saclarim islakken sac uclarima sürüyorum, pek bir faydasini henüz göremedim ama kokusu misssss gibi ;)



Donnerstag, 15. Dezember 2011

Gec kalmi$ yazi - Ni$an


Bloga yazi girmeyeli kac ay olmu$? Tam 8 ay!
Pek bi ihmal ettim hatta sirf takipteydim aylardir.. Ni$animiz 3 Temmuz'da oldu :)
Istediklerim oldumu diye sormayin cooook uzun hikaye anlat anlat bitmez.. Olmasi gereken önemli seylerde ite kalka oldu o ap ayri bi konu :(

Öncelikle ni$an tarihi ailede sorun cikardi.. Eni$tecim bu seneki yaz tatilini 30 Haziran ve 6 Temmuz arasinda ayarlami$ ama (kendileri biraz lazdir :D) ni$an icin degil, otelde rezervasyon olarak ayarlami$ ve iptal ettiremedi.. Ablam olmadan ni$an yapamayiz diye mizmizlandim ki hakliydim.. Allah'tan canim ablacim hazirliklarin cogunu yapti ve 3 Temmuz sabahi ni$ana yeti$ti...
Dügündede ayni tantana olursa eni$temi (bu sefer ben lazlik yaparak :D) cagirmiyacagim diye tehdit ettim :))) Elbette $aka ama bayagi bi üzüldük ve zorlandik.. Ne diye sormadan süpriz tatil ayarlar anlamadim ama her neyse gec gitti ;)

Kilo vericem diyordum ya.. Iste o kilolari veremeden ni$ani yaptik.. Abiye bulmamiz nerdeyse 2 haftamizi aldi, sonunda biktim bu minicik elbiselerden ben diktircem dedigimdede ni$an kiyafetimi bulduk.. Deneyim dedim, denemeden alicaksiniz dedi citi piti bir bayan.. Denemeden nasil alayim dedim, o sizin sorununuz dedi :(
Ben ki kiyafet icin dola$tigimiz tüm magazalarda 'Ama sizde cok kilolusunuzzzzzzzz' diyen tiz sesle tiki bayanciklara (evet kiloluyum ama yani 52 bedende giymiyorumki, alti üstü aradigim 40-42 beden abiye!!!) lafimi esirgemeyen (ekseriyeti Karum'da bunlarin!!!), o bayana kar$i gayet sakin bir $ekilde durumumu anlattim ve insafa getirdim :D Hatta kina icin kiyafetimi kendisinden almayi dü$ünüyorum. Bir kac model begendim bile :D  
Elbise ilk denememde fermuari bozuktu ve tek kalmi$ti benim bedenimde.. Fermuari dikildi ve ben denemeye gittigimde stresten kilo verecegime kilo almistim (5 günde!!!!) ve fermuarini giyerken patlattim *ühü ühü ühü* :(
Tekrar tadilata gitti ve nisandan 2 gün önce elime gecti (ben tabii 5 kiloyu verdim bu arada!!)
Sevgilinin kiyafetini soracak olursaniz, girdik Sarar'a giydi üzerine, oldu ve aldik :D Erkeklerin i$i ne kadar kolay ya :( 

Ayakkabim.. Bir sor bin ahit i$it derler ya, hah i$te o türden ayakkabi serüvenimde.. Ayakkabimi Inci'den aldik.. Almaz olaydik!!!Önce adini hatirlamadigim AVM'deki Inci magazasindan cokta begenmedigim bir ayakkabi aldik, sonra Kizilay'daki Inci'de tam istedegim gibi olanini bulduk ve aldik.. Alirkende sorduk 'Diger ayakkabi hic giyilmedi, AVM'ye götürsek geri alirlarmi' diye.. Sordugumuz ise magaza sati$ müdürü idi.. 'Hic bir sorun olmaz' dediler.. Biz o kadar tela$in icinde tekrar AVM'ye gittik ve ayakkabiyi geri vermek istedik.. Ve cevap... 'Giyilmemi$ olsa bile geri almiyoruz' ve hakaret vari davrani$larindan hic bahsetmiyorum bile.. Bunun üzerine Inci'nin Istanbul mü$teri ili$kilerini aradik (40 defa aradik, derdimizi anlatana kadar!!!).. Annem sagolsun oturdu onca i$in arasinda birde bununla ugra$ti.. Annem sonuc alamayinca, ben konu$tum ve sorunu anlattim.. Sorun maddi zarar degildi, asla.. O ayakkabiyi günlükte giyebilirdim ama sati$ elemanlarinin hicte yaki$ik almiyan tavirlari ve sözleriydi.. Inat ettim ya bi kere.. 'Bu ayakkabiyi siz geri alicaksiniz' diye iddala$tim ya bi kere, nuh diyorum peygamber demiyorum :D
Sonuc derseniz.. O ayakkabiyi pa$a pa$a geri aldilar!!! :D Biraz daha kibar ve makul davransalardi inanin üstelemiyecektim ama inada bindirip birde üzerine yaki$ik almayan davrani$lar.. Eh en nihayetinde bende insanim, insanliktan öte strese girmi$ bir gelin adayiyim!! Ala alaaaa :D

Makyajim icin hic ugra$madim, direk MAC'e giderek orda yaptirdim.. Ni$andan önce ablamla hazirliklar icin KENT PARKA'a gitmi$tik.. MAC magazasini görünce duramadim ceke ceke ablami sürükledim magazaya :) Fondötene ihtiyacim vardi zaten, yeni fondötenimi denerken komple cabucak bir makyaj yaptilar ve cok begendim.. Ni$an, davet, dügün gibi özel günlerde makyaj yaptiklarini ögrenincede hic tereddüt etmeden randevumu aldim.. Eve, kuaföre, nereye isterseniz orayada geliyorlar üstelik! Burdan Mustafa beye cok te$ekkür ediyorum, ellerinize saglik!! :)
Makyajim cok dogal duruyordu.. Yagli bir cilt tipine sahip olmama ve o gün cehennem sicagi olmasina ragmen akma, parlama olu$madi :)

Fotograf olayina gelincede, i$te makyajdan sonra en stressiz, en rahat olaniydi.. Ben ni$an hikayesi isterim diye tutturdum ve arayi$a gectik.. Hicte kolay degilmi$ onu ögrendim!! Sonra bir gece canimdan bezmi$ bir $ekilde nette dolanirken $u siteyi buldum ve iyikide bulmu$um dedim.. Zeynep hanim gayet tecrübeli ve ne$eli, kibar bir ki$ilige sahip. Hatta ben cekimlere ba$larken bayagi bi gergindim ve sicaklar sayesinde neredeyse bayiliyordum, durumu cok cabuk kavrayip bizi rahatlatan Zeynep hanim burdanda te$ekkür ediyorum ve dügümde kesinlikle tekrar kendileriyle cali$mayi dü$ünüyorum, hatta dogum hikayemi bile dü$ünüyorum (ama bundan daha kimsenin haberi yok, ilk size söyledim :D)

Salon ve müzik berbatti, ilk dans icin $arki secmeyi unuttuk ve Güz Gülleri'ne dans ettik ve bende film koptu o an.. Sürekli kikirdedim, bu ancak benim ba$ima gelirdi dedim ve tüm stresi üzerimden attim.. Ayakkabilarim ayaklarimda ödem olu$tugu icin uzun süre giyemedim, yanima terlik aldirmi$tim onlari giydim.. Onlarlada rahat edemeyince yalin ayak dolandim.. Hicte umrumda degildi acikcasi.. Yeterince kasim kasim kasilmi$tim, gec saatlerde firlattim terlikleride bi kö$eye ve vur patlasin cal oynasin :)))) Hayatimda kac kere ni$anlaniyorumki? Böyle kibar kibar oturanlardan zaten degilim, kendi ni$animda matem varmi$ gibide davranmak istemedim, ciktim piste ooooooohh tüm haftalarin stresini attim :D

Ni$andan sonra geceyi ciftlikte kokorec yiyerek kapattik.. Hayatimda sevgili hatrina ilk defa yedigim kokorec ise midemi bozdu ertesi gün hasta yattim :D 

Sonradan bakinca cok komik bir sürecmi$ diyorum ama o an gelinde bana sorun.. Tam tamina 6 kere bayildim ve ev halki tela$landi.. Dügünde kendi kendime söz verdim böyle strese girmeyecegim.. Olmazsa olmaz, dünyanin sonu degil ya ;)

Buraya kadar okumakta sabir gösteren arkada$lara te$ekkür ediyorum ama daha kisa yazabilen bir insan degilim maalesef :(

Resimleri merak ediyorsunuz degil mi? :D
Yok resim felan diyomu$um :P

Bir kac tanesini yüklemeye cali$icagim ama ne hikmetse pc yada baglanti baya zorlaniyor :( 



Poz vermiyoruz aslinda, yorulduk dinlenirken ama sevgili illaki objektifi gördümü poz verir :)
Ödemli ayaklarim ve ayakkabim
Ödemli ellerim ni kadada ho$ görünüyor degilmi? :) yinede cok seviyorum ben bu kareyi...
Sponsorumuz fantaaaa :D
Müstakbel göccük gelinimiz :D Yar ve yardimcim oldu kendileri, o olmasaydi 'yapcak bi$e yok' diyip beni kim güldürürdü aceba ni$an arefesinde bilmiyorum.. heleki bizi ceki$tire ceki$tire hamama gitmek adettendir dediklerinde, yanimdan 1sn bile ayrilmayip, türk kadinlarinin 'i$kencesine' gönüllü katlanan minik kelebegimizi ben cok seviyorum :) eee tepside en cok ona yaki$irdi yani...
Pastanin görünü$ü tam bir fiyaskoydu ama tadi tahmin edilemiyecek kadar güzeldi :) Ben istedim lilyum gelen neydi bilmiyorum :D
Veeee herkesin bekledigi an....

Montag, 11. April 2011

3 ay kalmi$ -.-

3 ay kalmi$.. Peki ama neye??


Gecen seneki ailelerin tani$ma faslindan sonra bu sene ni$an olmasina karar verdik.. Büyük gün 3 Temmuz ve ben panik durumundayim.. Salon tutulmadi, kiyafetler alinmadi, fotoraflari kim cekicek?, kuaför, makyaj?.. Allah'im delirmek üzereyim -.-


$u gelenek göreneklerse beni deli edicek.. Kimisi $öyle olucak diyor, kimiside böyle olmasi lazim diyor.. Iyide bi orta yolu yokmu bunun??


Dü$ün ta$in ciki$ yolu bulama.. 


Davetiyeleri sectik ama üzerine yazicamiz metni bilmiyoruz :S Fikri olan varsa acigim efenim :D 
Espirili istiyoruz ama ikimizde bu konuda yeteneksiziz :(


Kiyafet konusunu hiiic acmiyalim.. Ki$ uzundu.. ;) Kilolari nasil vericem cok merak ediyorum -.-
Önce kilo verelim kiyafet sorun degil diyecegim ama kisa süre icerisinde verebilecekmiyim (15kilo vermeyi planliyorumdaaaa :D)
Verdim diyelim istedigim kiyafeti, icime sineni bulabilecekmiyim? Bulamazsam diktircekmiyim?


Ya saclara ne demeli? Ne yapsam ne etsem?? Muthe$em yüzyildaki gibi bi tac alip, ma$a yaptirtsam sonrada saclari sali versemmiki?


Makyaji nerde yaptirtsam acaba? Yoksa kendimmi yapsam? 


Alyans konusuna hiiiic deginmiyelim.. $imdiye kadar gördügüm hic bir alyansi begenmedim.. Sonum hayir ola..


Ben bu sorulari cözmeye gidiyorum arkada$lar, eger bana cevabi hazir verebilecekler varsa cekinmeden yazin :) Her fikre acigim!!!

Dienstag, 29. März 2011

Havalar isiniyor ve Sweat Off hayatimin yaz mevsimini ya$atiyor bana (in$allaaaaaaah :D)

Her sene havalar isinmaya ba$ladiginda benimde uygun deodorant arayi$im ba$liyor.. Ki$ aylarinda gayet rahat Rexona'nin ya Aloe Vera'li yada Maximum Protection olanini kullaniyorum.. Bu kiyafetime göre degi$iyor.. Maximum Protection oldukca sivi ama koyu renkteki kiyafetlerime feci $ekilde bula$iyor ve 3cü yikamamda anca cikiyor.. Böyle olunca sevdigim kiyafetim baya hirpalanmi$ oluyor :(
Koyu renkteki kiyafetlerimde Aloe Vera'lisini tercih ediyorum.. Hem sivi hemde renksiz..



Ama yaz aylarinda her ikiside beni yeterince koruyamiyor.. Ter kokusundan muzdarip degilim.. Terim kokmaz, benim sorunum a$iri terleyip kiyafetlerde olu$an naho$ görüntü..
Dermatologum bunun teri üreten dokumun fazlaligindan ileri geldigini söyledi.. Ufak bir ameliyat ile giderilebilir demi$ti..
Ama bu ameliyat hem tuzlu hemde benimki her türlü ameliyattan korkan birisi icin zor bir karar...

Gecenlerde world wide webi taradim ve bir forumda (ismini hatirlamiyorum:S) bir ki$inin yazisi dikkatimi cekti..
Denildigine göre Sweat Off adli deodorant bayagi etkiliymi$.. Eh bende bu dertten muzdaripken ve bin bir ce$it ürün denemi$ken birde bunu deneyim dedim ve hemen sipari$imi verdim.. 2 gün icerisinde ürün elimdeydi :D

Kullanim kilavuzunda 3-4 gece temiz ve kuru cilde ince bir tabaka sürün deniliyor.. Daha sonra sadece islaklik hissettiginizde yine gece yatmadan 1 kere sürüp yatiyorsunuz ve etkisi bir haftaya kadar kaliyor..
Kokusuz, $effaf.. Sabah du$unuzu alip eger isterseniz normal deodorantinizi sürebiliyorsunuz (piskolojik neden olsa gerek bu :D)
Ürün sirf gece kullaniliyor..
Fiyati 50ml ~25€ civari.. $urdan bakabilirsiniz..

Ben $uan 3cü gecemdeyim ve ne yalan söyleyim terlemem göz ile görülür derecede azaldi.. Hafif bir terleme olu$uyor hala.. Ama göze batmiyacak ve  dayanilacak derecede ;)

Bazilariniz bu ürüne kar$i ön yargili olabilir derideki gözenekleri kapatiyor ve terlemek iyidir, vücudu serinletme mekanizmasi diye bilir ama eger benim gibi a$iri terlemek ne oldugunu ya$ami$ ise ve yaz aylarinda asla ama asla acik renk kiyafet giyemiyorsa bu deodoranti denemesini tavsiye ederim..

'Normal' insanlar gibi terlemek var birde utanicak derecede terlemek var arkada$lar :( Ben bu ürün ile 'normal' bir insan gibi terliyorum ve cooook mutluyum :D


Resim kaynak: Resim IResim II