Montag, 11. April 2011

3 ay kalmi$ -.-

3 ay kalmi$.. Peki ama neye??


Gecen seneki ailelerin tani$ma faslindan sonra bu sene ni$an olmasina karar verdik.. Büyük gün 3 Temmuz ve ben panik durumundayim.. Salon tutulmadi, kiyafetler alinmadi, fotoraflari kim cekicek?, kuaför, makyaj?.. Allah'im delirmek üzereyim -.-


$u gelenek göreneklerse beni deli edicek.. Kimisi $öyle olucak diyor, kimiside böyle olmasi lazim diyor.. Iyide bi orta yolu yokmu bunun??


Dü$ün ta$in ciki$ yolu bulama.. 


Davetiyeleri sectik ama üzerine yazicamiz metni bilmiyoruz :S Fikri olan varsa acigim efenim :D 
Espirili istiyoruz ama ikimizde bu konuda yeteneksiziz :(


Kiyafet konusunu hiiic acmiyalim.. Ki$ uzundu.. ;) Kilolari nasil vericem cok merak ediyorum -.-
Önce kilo verelim kiyafet sorun degil diyecegim ama kisa süre icerisinde verebilecekmiyim (15kilo vermeyi planliyorumdaaaa :D)
Verdim diyelim istedigim kiyafeti, icime sineni bulabilecekmiyim? Bulamazsam diktircekmiyim?


Ya saclara ne demeli? Ne yapsam ne etsem?? Muthe$em yüzyildaki gibi bi tac alip, ma$a yaptirtsam sonrada saclari sali versemmiki?


Makyaji nerde yaptirtsam acaba? Yoksa kendimmi yapsam? 


Alyans konusuna hiiiic deginmiyelim.. $imdiye kadar gördügüm hic bir alyansi begenmedim.. Sonum hayir ola..


Ben bu sorulari cözmeye gidiyorum arkada$lar, eger bana cevabi hazir verebilecekler varsa cekinmeden yazin :) Her fikre acigim!!!

Kommentare:

yaren hat gesagt…

nisanin oldu demekki. ama hicbi post yok :( merak ettim bak. yeni postlarini bekliyorum

Hazan Esintisi hat gesagt…

blogu baya ihmal ettim ama acikcasi canimda pek istemedi yazmayi.. nisan oldu olali öyle bi temposunu artirdiki hayat.. üfh ne sor ne ben söyleyim :(
ama yazicam hatta bu geceden basliyorum :)