Dienstag, 29. März 2011

Havalar isiniyor ve Sweat Off hayatimin yaz mevsimini ya$atiyor bana (in$allaaaaaaah :D)

Her sene havalar isinmaya ba$ladiginda benimde uygun deodorant arayi$im ba$liyor.. Ki$ aylarinda gayet rahat Rexona'nin ya Aloe Vera'li yada Maximum Protection olanini kullaniyorum.. Bu kiyafetime göre degi$iyor.. Maximum Protection oldukca sivi ama koyu renkteki kiyafetlerime feci $ekilde bula$iyor ve 3cü yikamamda anca cikiyor.. Böyle olunca sevdigim kiyafetim baya hirpalanmi$ oluyor :(
Koyu renkteki kiyafetlerimde Aloe Vera'lisini tercih ediyorum.. Hem sivi hemde renksiz..



Ama yaz aylarinda her ikiside beni yeterince koruyamiyor.. Ter kokusundan muzdarip degilim.. Terim kokmaz, benim sorunum a$iri terleyip kiyafetlerde olu$an naho$ görüntü..
Dermatologum bunun teri üreten dokumun fazlaligindan ileri geldigini söyledi.. Ufak bir ameliyat ile giderilebilir demi$ti..
Ama bu ameliyat hem tuzlu hemde benimki her türlü ameliyattan korkan birisi icin zor bir karar...

Gecenlerde world wide webi taradim ve bir forumda (ismini hatirlamiyorum:S) bir ki$inin yazisi dikkatimi cekti..
Denildigine göre Sweat Off adli deodorant bayagi etkiliymi$.. Eh bende bu dertten muzdaripken ve bin bir ce$it ürün denemi$ken birde bunu deneyim dedim ve hemen sipari$imi verdim.. 2 gün icerisinde ürün elimdeydi :D

Kullanim kilavuzunda 3-4 gece temiz ve kuru cilde ince bir tabaka sürün deniliyor.. Daha sonra sadece islaklik hissettiginizde yine gece yatmadan 1 kere sürüp yatiyorsunuz ve etkisi bir haftaya kadar kaliyor..
Kokusuz, $effaf.. Sabah du$unuzu alip eger isterseniz normal deodorantinizi sürebiliyorsunuz (piskolojik neden olsa gerek bu :D)
Ürün sirf gece kullaniliyor..
Fiyati 50ml ~25€ civari.. $urdan bakabilirsiniz..

Ben $uan 3cü gecemdeyim ve ne yalan söyleyim terlemem göz ile görülür derecede azaldi.. Hafif bir terleme olu$uyor hala.. Ama göze batmiyacak ve  dayanilacak derecede ;)

Bazilariniz bu ürüne kar$i ön yargili olabilir derideki gözenekleri kapatiyor ve terlemek iyidir, vücudu serinletme mekanizmasi diye bilir ama eger benim gibi a$iri terlemek ne oldugunu ya$ami$ ise ve yaz aylarinda asla ama asla acik renk kiyafet giyemiyorsa bu deodoranti denemesini tavsiye ederim..

'Normal' insanlar gibi terlemek var birde utanicak derecede terlemek var arkada$lar :( Ben bu ürün ile 'normal' bir insan gibi terliyorum ve cooook mutluyum :D


Resim kaynak: Resim IResim II

Keine Kommentare: