Freitag, 18. März 2011

Shopaholics give aways

Okeyy, dieses Mal ein Blogpost auf Deutsch :D


Shopaholic hat ein sehr interessantes Gewinnpaket.. Wobei ich auf den Highlighter ganz besonders ein Auge geworfen habe :P
Bei Ihr Platz bei mir in der Nähe war er razt fatz ausverkauft, dem entsprechend würde ich mich freuen dieses Paket zu gewinnen ;)


Wenn ihr auch mitmachen wollt, dann bitte HIER entlang!!






Bu sefer Almanca yazayim dedim ama yine dayanamadim :D


Bu ara kozmetige acaib merak salmi$ bir durumdayim ve takipte oldugum bloglar arasindaki Shopaholic spontane hediye vermek istemi$ biz okuyucularina, tabi bende her zamanki gibi kacirdigim aydinlaticiyi görünce dayanamadim katildim :D


Blog Almanca ama google chrome kullananlar icin kolayi var, otomatik ceviricinizi tiklayip okuyabilirsiniz.. Biliyorum bazen sacma sapan tercüme ediyor ama ilginizi cekebilir ;)
Yari$maya Almanya, Isvicre ve Avusturya'dan katilabiliyorsunuz.. Eger bu 3 ülkeden birinde ya$iyorsaniz ve sizde katilmak istiyorsaniz BURDAN katilabilirsiniz!!!



Keine Kommentare: