Mittwoch, 16. März 2011

Parfüm dupe / ikiz karde$ler :)

Sene ba$inda http://www.cosmetics-skincare.co.uk/ sitesinin blogunda just for fun cekili$e katilmi$tim ve benefit'in b spot parfümünü kazanmi$im.. Hic dememi$tim, acikcasi benefit'in makyaj malzemelerine daha a$inayim bakim serisi yada parfümleri pek ilgimi cekmiyordu..

Geldiginde deneme amacli sIktim bir kere ve garip olan $u ki bana tuhaf bir aclik hissi verdi :S Sevmedim pek.. Tenimle uyu$amiyan bir parfümmü$.. Bileklerime sIkmi$tim ve bileklerimi envai ce$it sabunla yikamama ragmen gitmedi kokusu.. Kaliciligi süper yani :D

Dün aldigim bir derginin icinden Bruno Banani'nin henüz piyasaya yeni sürmü$ oldugu parfümün testeri vardi.. Made for Women isimli parfümü bugün denedim ve tipa tip ayni kokudaydi..

B spot'un tek bir boyu var bulabildigim kadariyla 50ml ve fiyati ise 39-40€ civari ve EdT.
Made for Women'in ise EdT'te 3 boyu var 20, 40 ve 60ml fiyatlari 16€'dan ba$liyor..
EdP ise tek boy, 60ml ve 35€ civari..


Koku acisindan ikiside ayni ama kalicilikta B spot EdT olmasina ragmen daha iyi bi performans gösteriyor..


Maalesef ikiside bana göre degil ve elimdekini arkada$ima verdim.. Bayildi o kokusuna ve kalicigina :))




Fotograf Kaynaklari: www.douglas.de
                           www.breuninger.com

Keine Kommentare: