Mittwoch, 19. Januar 2011

Kargo geldiiii haaaaanim :D

Kahvemi yudumlayip blog zevki yaparken biraz önce zil caldi ve bir kac aydir bir türlü gelemeyen kargom geldi.. Kargo niye bu kadar uzun sürdü dersenizde.. A$k böcügüm sayemde makyaj uzmani olucak ve sürekli benim wishliti toparlamak icin ugra$iyordu :D
Malum Strawberry Almanya'ya gönderim yapmiyor hatta sitesi bile yasakli burada.. Böyle oluncada ben liste yapiyorum a$k böcügüm bakiyor ve benim adima ali$-veri$ yapip kargonun tamaminin gelmesini bekliyor ve bana yolluyor.. Uzun i$ biliyorum ama icimdeki ali$-veri$ canavari uyaninca engel olamiyorum kendilerine :)))

Paketi gördügüm de 'Ala ala paket bu sefer niye böyle büyük?!' dedim ve acmaya koyuldum..
Cici-Annemde bana hediye yollami$ bu sefer megerse :D
A$k böcügümde geri kalmami$.. Hediyeye bogdular beni bugün :)))
Cocuklar gibi sevindim ne yalan söyleyim :D

Strawberry'den aldiklarim Bobbi Brown Creamy Concealer Kit (warm beige), Mac Lipglass Cyndi.. Bu sefer azmi almi$im ne :D
AAA yazarken gördüm benim Chanel farimda vardi, o nerde??? :S

Avon'dan pudra fircasi..

Benefit Dallas.. blog sati$indan.. Biraz can sIkIci oldu bu ali$-veri$ ama neyse :S

Üzerinde ufak sevgi notlari olan ayna ve cüzdan, db dizayn'dan..

Ve canim sevgilimin süpriz hediyesi.. Kücük Prens.. Bunu Almanca okumu$tum ve bir türlü firsat bulupta Türkce cevrimini alamami$tim.. Yakinip duruyordum 'her tatile gittigimde unutuyorum' diye.. Aklinda tutan biri varmi$ demekki :)))

Cici-Annemde rahat durmami$ ve cok severek ve begenerek takicagim $al ve fular örmü$ bana.. Ellerine ve gözlerine saglik annecim :))



Bu postu hazirlarken kapi zili tekrar caldi veeee..
Bu seferde ACW'den yapmi$ oldugum ali$-veri$ler geldi :D
Evet icimdeki ali$-veri$ canavarina dur deme zamani geldi ama 4 gözle bekledigim bir kargom daha var.. Oda gelirse uzun süre bir$ey almiyacagim!! Söz!! :D

Bunlarda ACW cikartmasi :))

Revlon Erase Pen.. Sevgili Lydia'nin blogundaki Beni AL!! yazi serisinde gördügümden beri pe$inde oldugum cekemedigim eyelineri silmek icin :D

Mac Mineralize Skinfinish Natural Medium Dark renginde.. Eeeh artik bende Mac kullanabildigime göre listeme ekliyebilirdim :D

Mac 129SE firca.. Orjinal boyunu cantada heder etmektense seyehat boyunu almayi tercih ettim..

Ve sitenin hediyesi Lancome'dan fircali  Mauvelle dudak kalemi..

$imdilik bu kadar :D

Aaa bu kadarcikmi diyenlere ise, gecen hafta aldiklarimin postu bir kac güne kadar hazir olur :D Ayrica Mac'ten benim gibi magdur kalmi$larada bir yazi hazirliyacagim.. Bendeki yöntem sizede yardimci olur belki ve sizde Mac'in cici$ ürünleriyle a$k ya$iyabilirsiniz dertsiz tasasiz :))

Kommentare:

TinnyMey hat gesagt…

it looks very nice, and the colour is hipp!

Hazan Esintisi hat gesagt…

thank you oder besser gesagt, danke! :)

TinnyMey hat gesagt…

haha...ich versuche mein altes schulenglisch ins gedächtnis zu rufen und du sprichst perfekt deutsch!
herrlich, haste mich schön reingelegt!
LG

Hazan Esintisi hat gesagt…

haha tut mir leid, but we can also speak english, if you want :D

LG Hazan :)

Clau2411 hat gesagt…

Hi,

ja war ich! ;-) Das ist ja lustig!

Hättest mich gerne ansprechen können!!!

Hazan Esintisi hat gesagt…

Beim nächsten Mal bestimmt sogar, aber ich war mir unsicher :))

mis gibi hat gesagt…

Aaa Almanya'ya yasak mı. Ben de Almanya'da birkça arkadaşıma söylemiştim, hiç bilmiyorlardı çileği. Ama galiba orda kozmetik sudan ucuzmuş. Onların yalancısıyım ^^

Hazan Esintisi hat gesagt…

Türkiye'ye nazaran elbette daha ucuz ama bazi markalarin fiyatlari cilek'te biraz daha uygun geliyor :)