Mittwoch, 19. Januar 2011

Kendini özleten $ahsiyet Part II

Uzuun süredir bloga giremedim..
Karde$im geldi, yilba$inda minik bir kacamak yapip kuzenimizi ziyarete Belcika'ya gittik.. Gezdik tozduk ve yorulduk..

Bol bol güldük, gülme krizleri gecirdik, bagimlilik yapan Wii ile kafamizi bozdup sabaha kadar inat edip oynadik.. 
Yani sira Mario'ya ve prensesine bol bol kizdik (ama o hanimzadede kac senedir kendini koruyamiyor ya sonra bizi ugra$tiriyor :D)

Minik bir Hamburg gezintisi ekledik.. Buz gibi havada Hamburg sokaklarinda dolandik.. Bir kac sefer yollarin buz olmasiyla yere dü$tüm ama akrobatik hareketlerle bir yerimi kirmamayi ba$ardim :D



Sonaaacima karde$cazimi makyaj almak icin bir kac parfümeriye ceki$tirdim :D O an ki surat ifaadesini görmek lazimdi hahaa
5ci parfümeriden sonra 'Yok artik?! Yinemi abla yaaaaaaa???' cümlesindeki ses tonu harikaydi :D
Ama iyiki o parfümeriye girmi$im cünküüüüü...
Asla ve asla kullanamadigim (cildimde a$iri sivilce yapiyordu) MAC ürünlerini artik kullanabiliyorum.. Cildimde sorun cikartan $eyi bulduk daha dogrusu buldular :D Ama bunu daha sonra uzun uzadiya yazicagim..

Yilba$inda Belcika'daydik ama aniden teyzeler ve dayilar misafir gelince program iptal edildi ve yeni yila cig köfte yaparak girdik :D
Daha sonra klasik oyunlar, havai fi$ekler, cocuklarin sevinc cigliklari, gecenin meshur gülme krizi ve tabiki yine Wii deliligi :D



Karde$im dün gece Ankara'ya döndü ve yuvasina kavu$tu.. $uan gezmekten bikmi$ bir durumda 'Aslaaaa bir dahami aslaaa!!' diye dövünüp duruyor.. Eh Avrupa kazan kendileri kepce olursa ve RyanAir ile her yere gitmek tercih edilirse sonucu bu olur diyorum bende :D
Yaza ba$lar ama yine sizlanmaya ve toplar pilisini pirtisini ve dü$er yollara :D

A$k böcügümün de yilba$inda beni unutmami$ ve yine mini bir süpriz yapti bana :)) Kayinbabacigimda beni unutmami$ ve $ansima Milli Piyango bileti almi$ti ve amorti vurmu$ bilete :D Onunla tekrar bilet alindi, $ansimizi sonuna kadar zorlamaya niyetliyiz :)))

Tani$tirayim kendileri Sakar$akir ve gelirken yaninda gülleriyle gelmi$ sevimli ve yumo$ $ey :))

Kommentare:

STYLE M hat gesagt…

oooh ne guzel yapmissiniz yilbasi tatilini bu yuzden cok seviyorum cunku uzun tatil gezmek icin firsaaat ;))

Hazan Esintisi hat gesagt…

evet bende seviyorum böyle tatil günlerini :D
hem dinleniyorsun hemde egleniyorsun birde sene ici almadigin tatil günlerinde eklersen oooh kafani dinliyorsun :D