Mittwoch, 9. Februar 2011

MAC sorunsali..

Bundan bir kac yil önce ilk Mac fondötenimi almi$tim ve suratim iki gün icerisinde sivilcelerden görünmez olmu$tu.. Acik olmak gerekirse o zamanlar pek makyaja ilgimde yoktu.. Douglas'a girip sati$ elemanin tavsiyesiyle almi$tim.. Fondötenle beraber iki tane far ve Fix+ almi$tim Mac'ten..


Sonuc felaketti.. Bende Mac'lere alerjim var diye uzuuun zamandir etrafinda dönüp dola$mama ragmen almiyordum.. Bulundugum $ehirde Mac magazasida olmadigindan bu sorunuda cözemiyordum.. Dermatologumda uzuk durmami söyleyince üstünde pek durmadim.. Taa ki Hamburg gezimde Mac magazasini görüp iceriye dalana kadar...


Noel zamani olmasina ragmen bana bol bol vakit ayirip derdimi dinleyen Maccineye ayrica te$ekkür ederim :))


Yüzümde cikan sivilcelerin nedeni ne fondöten nede farlarmi$.. Sorunu cikartan Fix+'mu$ :S


Maccinem bazi insanlarin Fix+'ya kar$i hassas olduklarini anlatmi$ti.. Artik icinde her ne varsa cildimi tahri$ ediyordu.. Deneme amacli yüzüme fondöten, pudra, allik ve far uygulamasi yapti.. Üzerine Fix+ sIkmadik.. Ve cildimde her hangi bir sorun olu$madi.. Bunun üzerine Douglas'a gidip bu sefer farkli ürünlerle tekrar makyaj yaptirdim ve yine Fix+ kullanilmadi.. Sonuc: Cildimde hic bir tahri$ olmadi, sivilce denen hic bir $ey görünmedi..


Eger sizde benim gibi Fix+ kullanmi$ ve cildiniz tepki vermi$ ise.. Birde onsuz deneyin yada en yakin Mac magazasina veya Douglas'a gidip sorununuzu anlatin.. Benim cilt 'dü$manim' Fix+'mu$ :))) Onsuzda gayet güzel ya$iyabilirim.. Hatta elf ve p2 ona benzer ürün cikarmi$lar.. elf'i denemedim ama p2 cildimde bir sorun cikarmadi..

Kommentare:

STYLE M hat gesagt…

iyiki paylastin bu bilgiyi ögrendigim coook iyi oldu ;))

Hazan Esintisi hat gesagt…

:)) senindemi fix+ ile 'dü$manligin' var yoksa?

Katka hat gesagt…

Selam,

schöne blog hast du ja ;=)
Leider verstehe ich das nicht.

Liebst

Hazan Esintisi hat gesagt…

Selam,

danke dir! :)

Dein Blog hat mir auch sehr gut gefallen und besuch dich bestimmt öfter :))

Liebe Grüße ;)