Dienstag, 9. November 2010

Haftanin kahramani!!!

Ki$ geldi buraya diyebilirim, bir tek karimiz eksik!!!

Ben tabiki ki$tan nefret eden bir ki$i oldugumdan (bir tek yeni kar yagdiginda seviyorum bu mevsimi!!) ki$ depresyonlarimda erken ba$ladi..

Bunun üzerine aile özlemi, sevgilinin eksikligi, uzakta olu$u ve birde uzun dinlenme sürecinden sonra birden tekrar yogun i$ temposu eklenince , ben iyice mizmiz olmaya ba$ladim..

Durduk yere söylenmeler, sinirlere hakim olamayi$ ve tüm stresi sevgiliden cikarmalar alip ba$ini gidince, sevgili bana hiiiiiiiiiiic caktirmadan beni sevindirmek istemi$ veeeeeeeeee.....


TaTaaaa!!!!
Sevgilinin süprizi!!! :))


Kimden aceba, kesin yanli$ geldi diye dü$ünürken, karti okuyunca sevgiliden geldigini gören ben, hazirda duran göz ya$larima hakim olamadim..

Kendisini haftanin ve hayatimin (en sabirli) kahramani ilan ediyorum!!!!



PS: I Love You.. :)

Keine Kommentare: