Sonntag, 7. November 2010

New York'ta 5 minare ve dogumgünlerini unutan hayirsiz arkada$

Herkesin dilinde bu film ve gidip bakmak lazim dedik ve biletlerimizi bu gece icin ayirttik.. Bakalim ilk 2 filmi gibi ho$uma gidecekmi..
En gec bu gecenin sonunda karar vermi$ olurum..


Gecen ay benim dogumgünüm vardi söylemesi ayip :D
Benim sevdigim ve cok tatlimi tatli bir i$ arkada$im var.. Gecen sene uzakdogular fuarinda gördügüm ve nerden alabilirim diye deliye döndügüm ama bulamadigim tütsüyü e$ine Singapur'dan sipari$ etmi$.. Ne kadar sevindim anlatamam, eve gelince denemeliydim ama utandigimdan deniyemedim..

Neden utandigima gelincede...

O gün genel toplantimiz vardi ve hediyeyi arkada$im bana orda verdi.. I$te o arkada$imin dogumgünüydü o gün ve ben unutmu$tum!!!! :(((

Toplanti esnasinda personel dosyasini actigimda beynimden vurulmu$a döndüm :((

Aman Allah'im kizin dogumgünü!!! Ben ondan kendi dogumgünü hediyemi aliyorum ve ona hic bir sey almiyorum hatta onunkini unutuyorum!!!
Ne hayirsiz bir arkada$im ben??!!!???

Neyse hemen tebrik ettim ve özür diledim..

Biraz sonrada hediyesini (bahcesi icin cok $eker yabani ku$lar icin bir mini maket ev :D) paketliyecegim ve bu gece gec kalan hediyesini ona verecegim..

Bir dahaki seferede unutmamak icinde kocaman bir memo yazdim ve mantar tahtama astim!!!

Hayirsiz Hazan..


EDIT: Film güzeldi, sonu $a$irtti birazda burktu yüregimi..
          Arkada$im maket yabani ku$ evine a$ik oldu :)))))

Keine Kommentare: