Donnerstag, 5. August 2010

Hem pastam bitmesin istiyorsun, hem karnim doysun diyorsun

Hayatimda hic bir zaman sürüdeki koyun olmadim.. Ama ne maalesef ki ben bir koyunla hayatimi paylasmisim..
O kadar kör körüne asik olmusum ki görememisim yanimdaki kisinin gercek yüzünü..

Ailesi basit bi neden yüzünden evlenmemize karsi ciktilar ve benim koyun boyun egmekle yetindi..
Insan sevdigine böylemi yapardi? Yapmazdi..
Savasirdi, mücadele ederdi.. Sevgimizi bu kadar savunmasiz birakmazdi..

Ailesi üstelik beni daha tanimiyorlardi bile, tanisma asamasinda yan cizdiler.. Aylarca gideriz, tanisiriz, biz ne zaman kizla tanisicaz diyen bir aile her ne nedense 'Biz sizin mutlu olucaginiza inanmiyoruz, asla olmaz' demeye basladilar..
Sürüdeki koyun, yani benim ex-sevgili, ailenin tek cocugu, canta gibi peslerinde gezdiriyorlar..

Anlatiyorum, konusuyorum.. Nafile..

Hem ayrilmak istemiyor hemde ailesine laf söz geciremiyor, daha dogrusu ugrasmak istemiyor.. Ama istedigini söyleyip bana hala umut veriyor..
Insan bu kadarmi dengesiz, bu kadarmi insafsiz olur?!?

Bugün bizim icin mücadele edicem diyor, ertesi gün ailesi (benim sahsi düsüncem bu) bi iki iyi davraninca buna bu basliyor mücadele etmek icin ugrascam diyor..
Bugün kararliysa ertesi gün kararsizliga düsüyor..

Ben hic mi ona güven veremedim bu iliskide, hic mi inanmiyor bize??

Isteyen, seven yapardi dimi???????

Ailesinin söyledigi nedenleri duyanin agzi acik kaliyor, böyle nedenmi olurmus diye..
Gercekten cok basit, dar görüslü insanlarin düsünecegi sey..

Nedenimiz... Benim yurtdisinda olusum.. Benim caresiz, ona (daha dogrusu onun ailesine karsi) bagimsiz olusum.. Ya bir gün bavulumu alip giderseymisim......
Giderseymisim??????

Hangi bi kiz aile iskencesine dayanir eger sevdigi erkek o kizi koruyup kollamazsa????
Türkiye'de yasiyan, yetisen bir kiz buna katlanirmi????
Benim bagimsiz olupta kendi ayaklarimin üzerinde durmam onlara batti, ogullarinin bana karsi olan sevgisi batti onlara.. Ama bence hiiiiic batmasin gördügümüz gibi ogullari beni o kadar da sevmiyormus...

Bir aile ogullarina kiz yakistirirken caresiz, zavalli, erkege muhtac bir kizmi secer???? Varmi böyle bir sey??? Kaldimi öyle bir sey???????

Aile kiz senden ya ayirilirsa diyor, oglanin akli bulaniyor..

Hayyyyy senin aklinin bulanmasina jksdbfjsdbjsdf!!!!!!!!!!!!!!!

Ya bende bir hata var ve bu durum basima geliyor.. Yada sevdigim kisinin karakteri yerine oturmamis ve ben bunu görememisim...

Hem pastam bitmesin istiyor hem karnim doysun istiyor.. Buda beni hirpaliyor, yipratiyor, zedeliyor..

Mantigim 'Vur kapiyi cek git' diyor..
Kalbim ise 'Seni seviyorum nolursun bizim icin caba göster' diye haykiriyor..

ooooooooooffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Kommentare:

.ankara düşleri. hat gesagt…

ayyy kıyamam çok kötü bi durumda kalmışsın.
ama biliyor musun herkes bu ilk aşamada sorunlar yaşıyor.bi tek sen değilsin.
ama senin için en kötüsü sevdiğin adamın bu aşamada tavrını koyamaması.
seni yalnız bırakması.
asıl ona çok yazık.
bi erkek nasıl kendini böyle acınacak hale sokar.
inşallah herşey yoluna girer sen daha fazla üzülüp mahvolmadan.
dualarım seninle...
içini ferah tut ne olur...

İLug@ hat gesagt…

eğer ki tam anlamıyla bu yüzden dolayı ikilemde kalıyosa erkek arkadaşın kusura bakma ama salla gitsin derim ben;) sana,sevginize ve mutluluğunuza sahip çıkamıycak kadar zavallıca bi davranış göstermiş bence..o yüzden değmez boşver derim ben;) ilerde çok üzülcene şimdi üzülüp toparlamana bak herşey çok daha geç olmadan;)
bu arada yazdıklarım sakın art niyetli ve yanlış da anlaşılmasın yaşadıklarından etkilendiğim için düşüncelerimi paylaşmadan duramadım:)

Hazan Esintisi hat gesagt…

@ ankara düsler, evet canim haklisin ama biraz cekingen ve baskin bir aile yapisina sahip.. zorlaniyoruz bazi seylerde, neyse ki konusuldu sorun tam olarak ortadan kalktimi pek bilmiyorum ama umuyorum.. elimdende pek bir sey gelmiyor zaten.. dualarini eksik etme olur mu? benimde dualarim seninle, insallah yakin zamanda sevdigine kavusursun :)))

Hazan Esintisi hat gesagt…

@ iluga, hayir yanlis anlamaya müsait olsaydim bu kadar özel bi konuyu buraya yazmamam gerekiyordu ;))
onu korumak amacli söylemiyorum ama bi anlik sokla ne yapacagini sasirdi sanirsam ama cabuk toparladi kendini birazda benim ona verdigim güvenin önemi vardi galiba.. aradaki bagin kopacagini anlayinca, kaybetmek zor geldi ve yapilmasi gerekeni biraz gecte olsa yapti ama.. iste bide amasi var..