Samstag, 3. Juli 2010

Eridim bittiiiimmmm....


Almanya bilinen üzere soguk bir ülkedir.. Insanlari soguktur, iklimi herdaim yagmura hazir ve de soguktur..

Ama ne hikmetse yada küresel isinmadan dolayi cehennem sicagi yaz yasiyoruz burda -.-
Temmuz basinda havalar buz gibiydi, evde kazakla dolasirken.. Birden bire havalar o kadar isindiki, üfh eriyorum resmen..

Benim evim cati katinda ve 3 yandan günes görüyor ve salonumun dis cephesi duvardan duvara pencere, önümde agac yok ve günes tüm gün tepemde. Günes yatak odama doguyor, öglene dogru mutfagimi kaynatip daha sonrada salonumu yakip kavuruyor aksama kadar.. O kadar sicak oluyor ki evin icerisi bazen disardan daha sicak oluyor.. Eve klima taktirtamiyorum, ev sahibiyle papaz olurum yoksa..
Portable klimalar bir ise yaramiyor ve ben mecburen vantilötörümle tüm yaz boyu ic ice yasiyorum..
O kadar bunaldim ki artik keske kis gelse diyorum o_O

Bugün öglen evin sicakligini ölcmek icin salona termometreyi yerlestirdim ve inanilmaz ama 37 dereceydi -.-
Balkonda ise 32..

Almanya bu sicaklara hic mi hic aliskin degil.. Ögleden sonra balkona mobilya bakmaya ciktim, ciktim ama yari yolda kaliverdim..
Niyemi?!?

Otobanda kaza olmustu ve tam 12km yol tikanmisti, arabanin klimasini acamiyorum daha beter hastalinacagim diye, camlari aciyorum ama bi faydasi olmuyor.. Stop & go tam 1,5 saat o sicakta.. Sonunda arabada isyan etti ve su kaynatti -.-
2 saatte ADAC'i bekledim, yani kisacasi eridim bittim..

Arkadasim sagolsun gelip beni kurtardi.. Gittik cici mobilyalarimi aldik geldik, güzelce kurup balkon keyfi yaptik :D

Suan derecem 28'i gösteriyor ve ventilatörümü actim yorgun bi sekilde yaziyorum.. Balkon daha serin ama gözünü sevdigimin ülkesinde hasere, hayvanat, sinek vb o kadar cokki hava serinlediginde hooooop balkon sefasini rezil ediyorlar böyle oluncada iceriye girmek zorunda kaliyorum :(


Resim kaynagi

Keine Kommentare: