Samstag, 14. August 2010

Ne benim icime sindi nede bu durumdan memnunum...

Benim (ex-) sevgili ailesini ikna etti.. Etti ama bende bittim..

4 gün hastaneye tasindim..

Sonuc?!?

Aile basit bir konusma ile ikna oluverdi..

Degermiydi??

HAYIR!!!!!

O konusma cok cok önce yapilmis olsaydi bizde bu kadar yipranmazdik.. Ama laf söz dinleyen kim???

Sen saga konussss, sen saga dinle -.-

Icime sindimi bu durum??
Aslinda hayir..
Memnunmuyum??
Yine hayir..

Ilk önce hic tanismadan aile tarafindan verilen 'veto' canimi yakti, kirdi, üzdü..

Birazda olsa güvenimden bi parcacik aldi..

Tekrar o güven yerine oturana kadar karin bölgemdeki sizilar, burkulmalara devam..

Kommentare:

.ankara düşleri. hat gesagt…

sen hala kırgın olsan da durumların düzelmesine sevindim.

Hazan Esintisi hat gesagt…

pek de düzelmedi ama hayirlisi artik.. tskler :)

style m hat gesagt…

karin kismindaki agrilar gecerde ,kalpte olan agrilar arda bir debresir yani biz kadinlar hic birseyi unutmuyoruz ya maalesef o yuzden.zamana birak zaman herseye ilac emin ol.