Montag, 10. Mai 2010

Résumé des derniers jours




Öncelikle sevgili patronum süpervizyon sonrasi yönetim karariyla baska bir sehire sepetlendigini söyliyeyim. Kocaman bir 'Oh' cektik bölüm olarak. Ama toplanti gayet verimli gecti bu tatsiz olay harici..



Icimdeki alis-veris canavari durmaksizin habire alakali-alakasiz alis-veris yapmaya zorluyor beni. Buna en kisa zamanda bir dur demek gerek..



Abuk subuk telefon görüsmesinden sonra arkadas seciminde cok daha titiz olmamin gerektigini anladim..

Benim Izmir tatilide tehlikeyi atlatmis bulunuyor diye tam sevinirken, tekrardan Izlanda'da durmadan patliyan yanardagin etkisiyle bugün tekrar Münih ve Stuttgart havaalanlari bir süreligine kapatildi. Gerci benim ucacagim havaalanlari degil ama yinede moralimi bozmaya yetti..

Anneler gününü herkes sevindirik olmus bi halde kutlarken, ben burda annemsiz pek bi tuhaf oldum..
Bende annemi yanimda istiyorum :((

Günesin istikrarsizligi yüzünden zonk-zonk zonkliyan basimda haftama damgayi vurdu..


Yani kisacasi sivilisazyondan uzak bir dag evinde sevgiliyle ruh dinlenmesine acilen ihtiyacim var..

Keine Kommentare: