Montag, 10. Mai 2010

Yanar daglara sigara icme yasagi gelsin istiyorum!!!!!!!!

Sevgili Eyjafjallajökull,

ismin nasil okunuyor pek bir fikrim yok ama senden kocamaaaaaaaan bir ricada bulunacagim!!!
Umarim kabul buyurursun!!!

Bu aralar cok sIkIldim buralardan ve sevgilimide cooooook ama coooook özledim..
Nooooooolursun su sigaranin dumanini baska yöne dogru üflermisin???
Ucaklar dumanin yüzünden rahat hareket edemiyorlar, cigerleri tikaniyormus ve bu yüzden bizi almiyorlar, götürmüyorlar istedigimiz yere :((((

Hem sevgili Eyjafjallajökull sigara icmek cok zararli biliyorsun, bu yasinda ne sigarasi hem????

Bence sen o sigarayi birak!! Ama illa ki 'Ben icerim' diyorsanda, sana zahmet su dumanini baska yöne dogru üfle!!!

Tsk ederim sevgili Eyjafjallajökull!!!!!


Saygilarla, sevgilerle ellerinden öpen,

Hazan                                

1 Kommentar:

gasilhane hat gesagt…

Yallah falan gibi bir soundu var, aklıma hep çöller geliyor şu yanardağın ismini gördüm mü. Çöl deve yallaa yalaah diyen araplar.
Allah kavuştursun. Amen