Montag, 3. Mai 2010

I hate my boss!!!!!!!!!!

Bir insandan nefret etmek ne demek pek bilmem, yada bilmezdim ben.. Ama su son hafta 'nefret' kelimesini iliklerime kadar hissettim ve evet artik bende bir insandan nefret ediyorum!!!

Bu insan kim diyecek olursaniz da....


Aylarca yogun calisma temposunun sonunda bi-iki hafta rahat nefes alayim dedim.. Dedim de ne oldu???


Güzelce tatil programimi yaptim, aylarca hatta senelerce görüsemedigim arkadaslarimla randevulastim, Izmir ve Hamburg gezim icin hazirlandim, ucak biletlerimi, otellerde rezervasyonlari yaptirdim...

Hamburg'a gitmeden bir gün önce, benim chef ne yapti????

'Acilen sana ihtiyacimiz var, herseyini iptal et!!!!' Emrini verdi..

Ya be adam sende hicmi vicdan yok?? Hicmi rahat birakmazsin beni??

Aylarca senin pesinde kosmak istemedigin isleri ben yaptim, bütün sorumlu oldugun projelerini ben yönettim, görüsmelere ben girdim senin yerine!!! Sürekli senin üsendigin ve sorumluluklari agir geldi ve hatta ve hatta KAFANIN BASMADIGI seyleri ben hallettim senin icin!!!! Müsteriler sana kizar, ben sakinlestiririm!!!

Sen ne yapiyorsun bu arada????

Son model arabanla, o koca göbeginle kizlarin pesinde kosuyorsun, sonra esin ne yapiyor??? Seni bizden soruyor, bizim verdigimiz cevap hanfendiye yetersiz geldigindede cemkirerek suratimiza kapatiyor telefonlari!!!

Ya ben mecburmuyum?? Özel kölen felanmi saniyorsun sen bizi/beni??????

Bu sefer susmadim!!! Yeter ama ya!!! Vallahi yeter!!!!!

O bagirdi, ben bagirdim!!! Utanmadan birde beni tehtid etmeye calisti!!!
Neymis, böyle devam ederseymisim, kariyer denen seyden yapamazmisim!!!
Yapmiyorum!!! Böyle yapiliyorsa kariyer, yapmiyorum efendim!!!!!

Kaldi ki, kendisi sirkette anca es-dost torpilinden dolayi tahammül edilen bi kisi, is yaptigi yok. Nasil yapsin ki, yapilan isten anladigi yok zaten!!! Bide kalkmis bana kariyer diyor yaaaaaaaa?????!!!!????

Bu kendini begenmis sünepe yüzünden zaten Hamburg gezim suya yatti ama Izmir gezimi elimden alamiyacaksin!!!!!!

Gerekirse istifa ederim ama yinede giderim!!!!

Hah!!!!!

Ben gidersem kac tane müsteriyide beraberimde alirim daha haberi yok.. Hadi onu gectim, sen nasil idare ediceksin o bölümü bensiz cok merak ediyorum.. Herseyi eline yüzüne bulastirdigin gibi bunuda bulastirirsin zaten!!!!

Persembe günü genel toplantida kozlarimizi bi paylasalim bakalim.. Gör o zaman el mi yaman beymi yaman!!!

Allah'in prollu seni!!!!!!



Edit: Proll=ecnebilerin Kirosu

Kommentare:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

HHaaa delü seni üzen patron batsın emi :) Bu arada senin led satıştaymış bebek mucx

Chilek hat gesagt…

boşver canım ya onlardan heryerde var,sen ilerlersin onlar birgün yolda kalır.Yanlış saat bile günde 2 kere doğruyu gösterirmiş.:)

Hazan Esintisi hat gesagt…

Edacim batti zaten o patron müsvettesi :D Adami baska sehre sepetlediler hihooohaaaaa :P
Evet canim gecen gün media markta gidip bakindim biraz ve kataloglarinda vardi, benim olmasini istedigim tek sey bu aralar o led :)))

Chilek tsk ederim, evet cok haklisin öyle insan her yerde her konumda bulunuyor maalesef ama yikilmadim ayaktayim :))