Donnerstag, 22. April 2010

Bekle beni Izmir sana dogru geliyoruuuuuuuum :)))))

                        Gidiyooooooooooorum :))))





Tabi su Izlanda'daki lava izin verirse -.-
Dumansiz bir gökyüzü istiyorum!!!!! Aklini basina al yanar dag bozusmuyalim sonra seninle!!!!!

Bos bos burda oturacagima, alip basimi Izmir'e gideyim dedim, kinali kuzumuda karsilamak amaciyla bohcami hazirlayip, yanar dag efendiden müsaade isteyip kaciyorum buralardan bir kac güne kadar :))))

YIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D :D :D

Kommentare:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

(Hazan Esintisi) ee bacım geldin mi gittin mi kafam karıştı kız :) İnan benim de favorim kelebekler, yunus ve şelale oldu! Eşim adına da, yapanlar adına da tşkler canım. "reklam diil sanat bu resmen.." aynen öyle şeker. Imm Ömer'e attım yorumunu kuzum sanırım sabah sana cevap yazar. Mucx.

Hazan Esintisi hat gesagt…

haha yok canim daha gitmedim ama o kadar sevindirik oldum ki, yazmadan da duramadim, ins 2 hafta sonra ver elini Izmir :))))
Ayrica sabirsizlikla bekliycem yorumunu cünkü o Tv'den benimde olmasi laziiiiiiiiim :D Mcx

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

Kıyamam sana ya, :) tamam kuzum haber veririm sana mucxx

Paris hat gesagt…

İzmirimi özledim bende :(

Hazan Esintisi hat gesagt…

Gönüllü Izmir'li olarak bende özledim :(