Donnerstag, 22. April 2010

In my FlashForward..

                   I have few days off!!!!!



Haftalarca yogun tempodan sonra bir kac gün evde olucagim ve güzeeeeeeelce dinlenicem.. Hava güzel olursa kendimi balkona, cafelere, parklara aticam :D
Yuppiiiiiiiii
Sonunda ohhhhh deme sirasi banada geldiiiiiii :))))

Dün aksam üzeri eve geldim ve ne yapsam ne etsem, havada soguk aslinda derken, arkadasimin tavsiyesi üzerine dizi bakayim dedim.. Öve öve bitiremedi diziyi haftalardir.. Yok Lost neymis ki, yok türk dizilerinde böyle konu asla islenilmez ki.. Ben de cok dizi, tv bakarim ya?!? :S
Sonunda arkadasimin dediklerini anlamak amacli, eh bir de acikcasi merak ettim :D
Diziye ilk bölümünden basliyarak baktim ve gercekten dizinin konusu, akisi, karakterleri.. Yani bir bölüm biter bitmez diger bölümü acmak icin sabirsizlandim resmen..
Dizinin konusu ise..
Tüm dünyada ayni anda 2 dakika 17 saniyeligine olusan bir blackout ve o blackout sirasinda görülen 6 ay sonra ki gelecek..
Bakanlar bilir hangi diziden bahsettigimi..



Dünden beri koltuktan kalkamiyorum dizi sayesinde couch potato oldum :P Henüz ilk sezonunda dizi ve bugün yeni episode yayinlanicak ve ben simdiden sabirsizlaniyorum :D
Deli gibi bir diziyi seyredecegim aklimin ucundan bile gecmezdi ama seyrediyorum, merak ediyorum, heyecanlaniyorum iste :))))

Bir de arada bir söyle göz attigim dizilerim var..

House (baydi birazcik artik, umarim yeni sezonda kafa ütülemezler)

                                          


Bones (itiraf ediyorum sirf David Boreanaz icin bakiyorum diziye :P)


                               

Bu kadar yazmaca yeter, simdi disari cikma ve hava bugün bozukta olsa shopping timeeeeeeeee :)))))

Keine Kommentare: