Sonntag, 11. April 2010

Ayip ama!!!!!

Simdi efendim kinali kuzucugum halen askerde ve bizim yildönümü geldi catti.. Ne yapsam ne yapsam diye düsünürken, benim kuzumun cok sevdigi cikulatalardan paket hazirlayip yolladim.. Neden sirf cikulata yolladigimi ve baska bisey hazirlamadigimi birazdan anlaticam..

Gümrük kontrolünden gecen paket orada icerik hakkinda paketin üstünde yazan 'hediye' ve cikulata' bilgisine ragmen acilmis, acildigi yetmedigi gibi birde güzeeeeeeelce icinden cikulatalar calinmis!!!!!!!! Insan bu kadarmi aciz olur ve düser???
Neyse ki paket takip yapmistim.. Kontrol edenlerinde, paketi yerine ulastiranlarinda adi var!! Sikayet mektubu yazdim yolladim, bakalim sonuc ne olucak.. (deli cin diyo ki, yaz suraya isimlerini ama tam olarak kimin suclu oldugunu bilemedigimden yazmiyorum)

Askerde her mektup, her paket aciliyor kontrol amacli.. Bunada tamam, sonucta güvenlik söz konusu.. Ama yani bundan sonra olan benim agzimi acik birakti..

Paket geliyor, komutan(!!!!) kontrol icin aciyor bakiyor ve icinden izin almadan, yüzsüz bir sekilde begendigi ve üzerinde özellikle isim yazan cikulatayi aliyor ve 'hadi al git paketini' diyor!!!! Bu ne ac gözlülük, bu ne cüret, bu ne ahlaksizlik???? Ve bu bizim askerimize örnek olmasi gereken birlikte komutan!!!! Yaziklar olsun böyle askere, böyle komutana!!! Benim vatanimi koruyan ac gözlü, edepsiz, ahlaksiz bir insan??? Ben bu kisiyemi emanet ediyorum vatanimi????? 
Arkadaslarima anlattigimda bu olayi hic de sasirmadilar, cogu arkadasim hemen hemen ayni durumla karsilasmis.. Sevgili, es, kardes, akrabaya bir kac bir sey yolladiklarinda komutanlar begendiklerini aliyorlarmis!!!!

Sözüm burdan bu tür ahlaksizlik yapan komutanlara.. Siz gidin hirsizlik yapin sokaklarda, kap kaccilik fln, sizin askerde isiniz yok!!!! Vatanimi yüzsüz hirsizlar korumasinlar!!!! Mert ve ahlaki tam olanlar gelsin sizin yerinize!!!!

Edepsizler!!!!!!

Kommentare:

éLLa hat gesagt…

Allah kavustursun.. ayri dusmenin verdigi sIkIntIyI cok iyi bilirim.

bu arada askeriyede daha o kadar cok pislik var ki, duydukca hayretler icinde kaliyorum. yazik.

Hazan Esintisi hat gesagt…

Amin, tsk ederim :) Ayrilik cok zor gercekten de :(

Bende birebir duydukca, gördükce, yasadikca sinirlerim alt üst oluyor. Elbette hepsini ayni kefeye koymamak lazim ama son zamanlarda yasadiklarim mide bulandiriyor artik..

.ankara düşleri. hat gesagt…

merhaba,
seni o kadar iyi anlıyorum ki, benim sevgilim de geçtiğimiz ağustos ocak döneminde askerlik yaptı. öyle şerefsiz komutanlar varmıi ki anlattıkça iğrendim. ben de senin gibi düşündüm, bizim vatanımızı bu adamlara mı koruyo..
sevgiyle...

Hazan Esintisi hat gesagt…

Merhaba,
Siz sag-saglim atlatmissiniz cok sükür, darisi bizimde basimiza.. Her gecen gün biraz daha nefret eder oldum bulundugu birlikteki komutanlardan :@ Bazi insanlarin eline yetki kuvveti verilmemesi lazim, bilhassa akeriyede!!!
Sevgilerimle :)