Freitag, 9. April 2010

Ben calismak icin yasamak istemiyorum, yasamak icin calismak istiyorum!!!!

Calis calis calis dur duraksiz calis.. Ne bi adam akilli hafta sonun olur nede seni izinli günlerinde rahat birakirlar.. Sonrada bidi bidi ama yok robotum ya ben sürekli calismam lazim!!! Dinlenmek ne haddime??? Cok ayip ediyorum!!!
Havalar isindi, herkes cafe, park demeden günesin tadini cikariyor, ben ne yapiyorum?? Tabi ki calisiyorum!!! :S

Yani artik o kadar calisiyorum ki, alis-verislerimi bile netten yapiyorum ama bu öyle kozmetik, kiyafet diil!!! Yemek alis-verisimi marketin online sitesinden yapiyorum.. Niyemi?? Cünkü acik oldugu saatlerde ya ben gece calistigim icin uyuyorum yada yetisemiyorum!!!
El-insaf!!!
Biktim calismaktan, is yarkadaslarimdan nefret eder hala geldim. Bos vaktim oldugundada o kadar afalliyorum ki, anca aklima uyku geliyor yapabilecegim.. Göz göre göre burn-out sendromuna dogru kosar adimlarla ilerliyorum..
Acil bir tatile ihtiyacim var ama benim yerime bakabilcek kimse yok, yani gidebilmem imkansiz, senelik iznimde tehlikeye girmek üzere.. Cildircam!!! Yeter artik!!!
Ben calismak icin yasamak istemiyorum, yasamak icin calismak istiyorum!!!!!!!!
HÖFH!!!!!!!

Kommentare:

style m hat gesagt…

evet insan bazen böyle anlar yasiyor,ee hayat iste bazen guzel bazen gicik ;D

Hazan Esintisi hat gesagt…

son zamanda hayatin bana gicikligi var, sürekli giciklik yapiyor -.-
ama hayatin zor anlari olmasa güzel anlarin anlami kalmaz ki :D