Mittwoch, 7. April 2010

Icimdeki alis-veris canavari uyandi

Ebay denilen siteyi bana yasaklamalari gerekiyor aslinda..
Efeniiim can sIkIntisindan söyle bir bakinayim dedim Ebay'de ve her zamanki gibi, auktionlari sevmesemde, 5 auktiona katildim ve 2sini basariyla kazandim (3cüsünüde kazanicagimi umut ediyorum) :D Hepsi sifir km ürünler(di), kullanilmis seyleri kullanmasi hosuma gitmiyor ve hijenikte bulmuyorum acikcasi..
Uslu uslu ödememizi yaptik ve aldiklarimizin yolunu kapi-pencerede beklemeye koyulduk :))

Tabi hizimi alamadim ve online shoppinge devam ettim..

Sonuc:
-Yves Rocher'den bir ton ivir zivir (hmm yeni parfüm deniycem, bakalim hosuma gidicekmi :S)
-H&M'den bikini, sapka, kemer ve plaj kiyafetleri
-Ebay'den makyaj fircalari icin canta ve Kim Kardashian Concealer (sonuncusu kimse devam ettirmedigi icin cok cüzi bir fiyata üzerime kaldi :P)

Aslinda daha alis-verisim bitmedi, yakinda ilk Elf siparisimi vermeyi planliyorum.. Elf'ten cogu kez almayi düsündüm ama dürüst olayim ingiltereden almak istemiyordum.. Su pound olayina bir türlü aklim ermiyorda *utanir* :S
Google'den bakayim belki Eu icinde vardir satis yapan bir site dedim ve gözlerime inanamadim, Almanya icin özel siteleri varmis.. Biraz karistirdim ve liste cikariyorum kendime.. Türkiye'den arkadaslarimin ve kuzenlerimin siparisleride eklenicek, onlarin listeside elime gecince.. Bende Elf'lenicem.. Bakalim kaliteleri nasil, hic kullanmadim ama bir cok arkadasin blogunda okudugum icin meraktan alicam.. Evde ufak capli drogerie acabilirim sirf bu merakim yüzünden ama naaaaaaaaapim :D
En cok farlari ve pigmentleri ilgimi cekti ürünlerden.. Maalesef cildim MAC ürünlerini pek kaldirmiyor, hemen göz kapagim, yanaklarim domates tarlasina dönüsüyor sivilcelerden.. O yüzden alternatif arayisindayim.. Lancome, Estee Lauder, CK, Dior akla gelebilecek hemen hemen her makyaj ürününü kullandim simdiye kadar ama hepsi sonradan ese-dosta dagitildi.. Bir tek Estee Lauder'in Maximum Cover'yi pek bi sevdi cildim, gerisi icinde Manhattan'den far, allik vs ürünlerini kullanabiliyorum.. Yves Rocher'nin makyaj serisini pek begenmiyorum.. (lafida cok uzattim farkindayim :D)
Uzun lafin kisasi sira Elf'te, bakalim cildim ne diycek bu degisiklige..


Makyaj ve kiyafet konusu halledilmisti simdilik.. Ama icimdeki canavar uyanmisti bir kere.. Devam ettim bende..

Yeni cep telefonu almayi planliyorum haftalardir.. Gecen ay arkadasim olan bir telefoncuya gittim ve herkesin ayila bayila kullandigi i-phone denilen seye baktim..
Tamam kabul ediyorum,design olarak cok hos bir telefon ama yani saadece o kadar..
Galiba trend tekrar büyük telefonlara dogru gidiyor.. Ufak bir tane bulamadim..
Dokunmatik olsun dedim ama hepside kocaman ve cogunun tipi kayik telefonlar :S
Samsung'un Corby serisi cok cici duruyor ama onunda fonksiyonlarini pek begenmedim, begendigim Corby var ama onunda kirmizisi yoktu :(
Neyse dedim sen hiiiiic sasma Nokia'lara bak..
Delirmemek elde degil.. Hepsi büyük ve eger designi hos ise icindeki fonksiyonlar dandirik..
Bende almadim.. Eski Samsung ve Nokia'mi kullanmaya devam taaaaa ki designini ve fonksiyonlarini begenecegim bir telefon karsima cikana kadar..


Samsung B5310 CorbyPRO


Gece gece cenem düstü sanirim :))


Görseller: H&M Online Shop
              24mobile.de

Keine Kommentare: