Freitag, 2. April 2010

1 Nisan

Her sene mutlaka 1 Nisan sakalarina kurban olan ben, bu sene bir degisiklik yaparak ben yapmak istedim cevremdeki arkadaslara :D
Gece 00:00'ri az biraz gecince telefonu kaptigim gibi, is arkadasimi arayip 'Bana mail gelmis, yeni gördüm.. Beni Hamburg'taki ofise yolliycaklarmis, Allam ben naaaaaapicam????' diye sizlandim :D Arkadasim uyumustu ve saf saf 'Nasil olur yaaaa?? Yolla bakayim su maili banada' dedi ve ben (saka yapmayi becerememde pek) '1 Nisan 1 Nisaaaaaan' diye kahkahayi bastim. Tabi ki bi ton laf yedikten sonra gülerek telefonu kapattik :)))
Kinali kuzumada saka yapayim dedim, onu daha berbat bir sekilde batirdim, hic sormayin :))))
Bu sene kimse bana 1 Nisan sakasi yapmaya cesaret edemedi, gecen sene neredeyse kalp ve aglama krizi gecirdigimden :(

Umarim bu sene ki 1 Nisan sakalarindan fazla etkilenmeden ve bol bol gülümseyerek gecirmissinizdir :)))



Son olarak nette izledigim kabus gibi bir 1 Nisan sakasi göstermek istiyorum. Bakarken 'bana yapsalar delirirdim' diye düsündüm ama gülmedende edemedim :)))


PS: Editörü degistirmistim (yeniden eskiye) yazilarim tuhaf cikmaya basladi ve tüm blogu etkiledi. Verdigim göz rahatsizligindan dolayi özür dilerim.



video

Kommentare:

fluffy hat gesagt…

ben ne yapma ne de bana yapılması taraftarıyım :) bazısı gerçekten çileden çıkarıcı olabiliyor.

Hazan Esintisi hat gesagt…

ben gecen senelerin intikamini aldim bu yil, seneye sonum hayrola ya gazi yada sehit :))