Dienstag, 11. Mai 2010

Lächeln-Gülümsemek (Krisenbewältigungsprogramm) :)))

Dün ufak capli bir depresyon söz konusuydu ama bugün gülümseyerek, herseye inat hayattan zevk almaya yeminli olarak uyandim :)))

Ufak capli krizden cikmak icin bir hisimla bavulumu hazirladim ki, ne siz sorun ne ben söyleyim.. Ama anlatmazsam da catlarim :P

Tüm dolap (ki bu sirf yazlik kiyafetlerimin dolabi ve kendileri 4 kapilidir :D) yatagin üzerine döküldü ve negatif-positif diye iki kiyafet yiginlarina ayrildi, bide nötr vardi ama onlarin adi üstünde nötr oldugu icin hic yüzlerine bile bakmadim :D

Simdi neden positif-negatif-nört diye adlandiriyorum kiyafetlerim acikliyayim hemencik..
Malum bu sene buralarda kis uzun ve soguktu ve ben ne yaptim? TIKINDIM!!!
Hal böyle olunca kilolar olumsuz yerlerde biriktiler ve incecik kiyafetlerin icerisinde pek de hos olmiyan görüntüler veriyorlar -.-
O bakimdan icinde kendimi positif/negatif/nötr hissetigim kiyafetlerim var :D

Sonra söyle kiyafet yiginlarima baktim ve negatif yiginim nedense daha bi büyüktü :( Oysa hepside severek aldigim, hemen hemen hic giymedigim kiyafetlerim :'(
Tatil planim biraz ani oldugundan diyet yapamadim ve schock diyetleri yapipta iki günde 5 kilo vermek istemiyorum.. Bünyem zaten hassas iyice rotayi sasirmasin, mecburen böyle bingil bingil kilolarimla tatile gidecegim -.-

Bavulumu belki en az 5 sefer düzenledim ve geri bosalttim, Terazi burcu oldugum hayatim her aninda ortaya cikiyor da efenim :D
Sabah 5'e kadar bavulumla bogustum ve sonunda üstüne oturarak (evet, üzerine oturdum :D) kapatabildim ve icime sinen kiyafetler yanima aldim..






Resim google.com'um görsellerinden, ben o hisimla resim cekmeyi akil edemedim ama bidaha ki sefere söz :)

Aslinda tatili Izmir'de gecirmeyi düsünüyorduk ama benim son zamanlarda ki ruh halimle kargasali büyük sehri kaldircak gücüm olmadigindan ama sevgilinin de istegi olsun diye (Izmir diye diye öldü bitti yahu :S) Izmir'e yakin ama yinede sehir merkezinden uzak yer bakayim dedim ve aklima Seferihisar geldi..
Gecen sene Kusadasi tatilinde beraber oldugumuz Hakan abi cok methetmisti ama bizim pek vaktimiz olmamisti ugramak icin ve bende i-netten biraz bakininca, Seferihisar'in bizim icin en uygun tatil yeri oldugunu kararlastirdik..
Ufak bir dag motelde rezervasyonumuzu yaptirdik ve tatilimizi iple cekmeye basladik..
Beraber gittigimiz ilk tatil olucagindan ben biraz daha fazla heyecanliyim galiba :D

Kommentare:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

keyfine var bacım heycan yapma gez toz oh mis yarasın

Hazan Esintisi hat gesagt…

ah edacim gelde yapma, hergün haberlerde su havaalani kapandi bu havaalani kapandi :( sevinemiyorum ki hevesim kursagimda kalicak :/
ama yani öyle yada böyle gidicem, olmadi atlarim arabaya giderim hiho :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

hahah aman dikkat şeker ee son durum ne

Hazan Esintisi hat gesagt…

:D gittim geldim, isler yogun pek bakamiyorum bloga ama yakinda yeni bi post girerim :)))