Samstag, 5. Juni 2010

Sigacik..

Bayadir yazamiyorum, is güc, gezme tozma derken sadece bloga girip arkadaslari takip ediyorum su aralar..


Izmir'e gittim.. Evet o gicik yanardag ictigi sigaranin dumanini baska yönlere dogru üfleyince benim ucakta kalkis yapabildi..
Ne yazik ki, benim gittigim hafta havalar buz gibiydi ve biz klimayi yakip oturduk -.-
Bende deli gibi incecik tam yazlik kiyafetlerle gitmistim, careyi battaniye ve sevgiliye sarilip oturmakta buldum ama hastalanmadan geri dönmeyi basardim :D





Sigacik'ta ufak bir otelde kaldik 4 gün.. Sakin bir yerdi ve sezon daha henüz acilmadigindan pekde misafir yoktu hatta tadilattaydi otel ama benim hosuma gitti.. Sezonunda gitmek lazim bir daha ki sefere :))



Odamizin penceresinin hemen yani basinda portakal agaci vardi, belki inanmiyacaksiniz ama ben portakali hic agacinda görmemistim yada gördüm ama hatirlamiyorum..
Hemen resmini cektim :D



Sigacik'ta Kanal D'nin genclik dizisi Kavak Yelleri cekiliyormus, annanem sagolsun her yaz Ankara'ya gittigimde dayatir o diziyi bana.. Asli'yi pek bi severiyoruz da :))))
Kavak Yellerinin bir cok sahnesi Kale'nin etrafinda cekilmis sanirim, kendimi ara sira dizinin kulisinde gibi hissettim kendimi :) Biz oraya gittigimizde TIMS sirketinin kamyonetleri oradaydi, dizi cekimleri yoktu yani..
Ama diziyi takip edenler burayi hatirliyacaklardir sanirim...


Üsüdük hemde coook ama yinede eglenceli gecti bu kisacik tatilimiz, yazin daha uzun tatile gitmek dilegiyle ayrildik Izmir'den..


Uzun zaman önce sevgili Siu'nun blogunda bir yazida okumustum.. Leylak gördügün zaman o sene cok gezicekmissin :) Daha önce hic duymamistim ama dogruluk payi var sanirim.. 10 gün sonra tekrar Türkiye'ye yolculuk göründü bana :))))

Bu arada sevgili Siu evlenmis, kendisini tebrik ediyorum ve coooooook ama coooooooooooooooooook mutlu olmasini diliyorum, darisi basima :))))

Keine Kommentare: