Mittwoch, 17. Februar 2010

Yorgun..

Coook yorgunum..
Is yerinde yapmayim ve evdeki tadilat ara arada olsa devam ediyor diye is yerindeki dosyalarimi toparladim eve getirdim.. Evde rahat rahat yapayim derken dahada cok yoruldum ve yani sira birde is yeriminde weiterbildung yapmak zorundayim ve bununda sinavi var.. Anliyacaginiz oturdugum yerde yoruluyorum..

Zaten havalar kasvetli, sürekli yagmur-kar.. Günese hasret kaldim..



Benden önce benim yerime calisan hanfendinin dosya nedir bilmedigini ögrendikten ve calisanlara dosya adabini acikladiktan sonra 8 senelik dosyalanmiyan önemli evraklari ayirip tekrar düzenleme isine giristim.. Giristim ama sene basindan bu yana hala bitiremedim.. Gelecek haftatan itibaren haftada en az 3 toplantim olucak ve tabiki simdiden buna hazirlanmak zorunda kaliyorum.. Bazen düsünüyorumda, galiba ben meslek degistirmekte hata ettim :S
Yani sira tekrardan Uniye gitme kararinin esigindeyim.. Olursa seneye tekrar Uniye baslayip, Barchelor yapma hevesindeyim.. Bu senelik kayitlar maalesef dolmus ama ben simdiden haril haril ders calisma moduna girdim bile.. 6 senelik üniversite hayati kesmedi beni :D
Yagmurdan kacarken doluya yakalandim yani..

Kendime vakit ayiramaz oldum, bos vakitlerimde dinlemek amacli örgüye basladim.. Bu havada disariya cikmak cesaret isi oldugundan, yanima örgünümü, dinlendirici cayimi alip geciyorum tv karsisina.. Senelerdir tv bakma aliskanligim yoktu, ama kafami bosaltmak icin birebirmis onu anladim..

Anlamsiz dizilere, programlara baka baka beynimde bosaliyor..

Örgüm bitince ilk deneyimim olan corabimida yayinliyabilirim belki, simdilik yarim bitmis halde.. Bir cok sey yarim kaldigi gibi umarim buda yarim kalmaz..


Ve son olarak, biraz gecte olsa ve bir cogumuz bu günü sevmesek ve anlamsiz bulsakta yinede...

Sevgilisi Olanin Olmayanin Olup da Yok Gibi Olanin Yok da Var Gibi Olanin Olmayip Cok Isteyenin Oluyo da Noluyo Diyenin Oldugu Icin Cok Mutlu Olanin Olmadigi Icin Cok Mutlu Olanin Onsuz Olamayanin Onunla Hic Olamayanin Herseye Ragmen Yüreginde Her Daim Aska Yer Olanin ...
Kisacasi Herkesin (Gecmis) Sevgililer Günü Kutlu Olsun :)

Kommentare:

Araştıran hat gesagt…

Merhaba;

Salıncakta İki Kişi blogundaki York Testi yazısına bıraktığınız yorumdan dolayı bu yazıyı yazıyorum. Maalesef herhangi bir mail adresinize rastlayamadım blogunuzda. Ankara'da yaşayan birisi olarak bu testi nerede yaptırdığınızı merak ediyorum. Fiyat inanılmaz uygun ve de hala bu fiyatta devam ediyorsa ben ve ailem de bu testten yaptırmayı düşünüyoruz!

Sevgiler...

Hazan Esintisi hat gesagt…

Merhaba,

kusura bakmayin bi kac gündür ugruyamiyordum bloguma, gec yaziyorum bu yüzden..
ben ankarada yasamiyorum, ailemi ziyarete gittigimizde kuzenimle beraber yaptirtmistim ve ankarayida pek bilmiyorum ama kuzenimle irtibata gececegim ve ögrenecegim. umarim ayni uygun fiyata sizde yaptirip ve sagliniza kavusursunuz..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

Ah bacım ya bende de bu durumlar var vakitsizlikten bayılacağım inan sana da kolay gelsin canım benim

Hazan Esintisi hat gesagt…

Saol canim :) Sanada kolay gelsin, hayatin kosusturmalari hic bitmiyor ki :S