Mittwoch, 27. Januar 2010

Günlerce takili kaldigim bloglar

Ara ara böyle arkadaslarimin bloglarindan, gözüme carpan, ilginc yazilardan yazmak istiyorum.. Bugün bastan sona soluksuz okudugum bloglaran yazarak basliyorum..

Bir gün öylesine bloglari forwardlarken bir bloga takildimki, kendimi kac gündür o bloga resmen hapsettim, bastan sona okudum..

Bu 4cü blog bastan sona kadar okudugum..

Ilk defasinda Sihirlieller'i okumustum.. El islerine, sabrina, hayat sevincine ve yemek tariflerinde, giyim kusam konusunda ve makyaj/cilt bakimi konusunda cok basarili ve takdir ettigim ve önünde sapkami cikardigim birisi kendileri..

Daha sonra cok 'eglenceli' (:p) bir bloga sahip olan sevgili Hesionka'nin blogunu bastan sona okumustum ve tasarimlariyla, neseli yazis tarziyla bikmadan ve mutlaka okudugum kisilerden birisidir kendileri..


Ama su son 4 gündür okudugum blogta güldügüm ve 'abooo ayni benim düsündügüm gibi yaziyoooo' diye diye okudugum ve kimi yerde oturup düsündügüm kimi yerde gülme krizlerine girdigim ve saolsun sayesinde agzimin bile yavas yavas bozuldugunu anladim (ki yani ben kolay kolay etkilenmem ama o kadar kendimi bulmusum ki onun yazilarinda aynen benim düsünce dilimden yazdigindan bu hale geldim) :D
Buraya linkini veriyorum ama eger derseniz 'Ben dobra dobra yazilan ve neredeyse hic bir kelimesine sansür vurulmayan yazilari sevmem' o zaman uzak durun derim, cünkü neredeyse her insan Onun gibi düsünsede bunu kendine bile itiraf edemez..

PuCCa Günlügü cok severek okudugum ve icine dalarak saatleri unuttugum bir blog ve umarim hic kendine has tarzindan vazgecmez, ki yani hic böyle boyun egecek birinede benzemiyor ve özgün tarzi ile hayatini bizimle/benimle paylastigi icin ona tsk ediyorum (eger bunu okuyacak olursan puccacim, vicik vicik bir iltifat degildi bu valla billa seni hiiiic tanimasamda seni o kadar iyi anliyabiliyorum ki, hele bazi olaylarda kafanda calan fon müzik olayi zaten.. bittim orda ben :D)

Daha nice severek takip ettigim bloglarin arasinda birde bir cogumuzun severek takip ettigi sevgili Eda yani Stil Direktörü var. Eda icin fazla söze gerek yok sanirim :)




Edit: Bi önceki postumdaki söyledigim resimleri yüklemeye üsendim acikcasi, PuCCa'nin blogunu okuyorum suan hemen postumu atip devam okumaya gidiyorum, en heyecanli yerinde biraktim cünkü :))))

Kommentare:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

Estağfurullah canım onere ettin beni :)

Hazan Esintisi hat gesagt…

:)) Hak edenin hakkini yememek lazim