Freitag, 22. Januar 2010

Misafir, tadilat, is güc..

Bu aralar cok yogunum.. Önce ev mecburi tadilata girdi.. Yatak odamin duvarinda duvar kagidinin altinda siyahliklar fark ettim ve bi bakayim derken.. Duvarda küf olustugunu fark ettim.. Ev sahibini ara, derdini anlat, firma geldi bakti.. Ve daha bir sürü ivir zivir.. Neyse bu yolla yatagimi ve gardolabimida yeniledim :D
Tabiki ev savas alanina döndü.. Yatak odasi komple bosaltildi ve odaya adim bile atilmadi.. Bütün hersey salon ve oturma odasina kartonlarla yigildi.. Ev halen kendine gelemedi.. Yani daha dogrusu ben kendime gelemedim..

Yaklasik bir hafta kadar kuzenim Maceristan'dan geldi.. Erasmus'a katilmisti ve Türkiye'ye dönmeden söyle güzel bi Avrupa gezisine cikmisti.. Eh banada ugramadan olmazdi :))

Geldi benim biricik Behlül'lüm kaldi bir hafta yanimda, alistirdi kendine sonrada ucaga 'Behlül kacar kacar' diye bindi :( Onu cok özliyecegim.. Yazin gittigimde heralde yanindan ayrilmam :D

Gelirkende bana ugur getirdi biricik Behlül'lüm :D Taaaa Avusturya'lardan is teklifi aldim.. Henüz karar veremedim ve suanlik düsünmeye ihtiyacim oldugunu söyliyerek erteledim kararimi.. Burdaki hayatimi, düzenimi, arkadaslarimi birakip, tekrardan baska bir sehirde, baska bir ülkede yasamak nedense bana artik pekde cazip gelmiyor.. Oysa, bundan 2 sene önce böyle bir teklifi düsünmeden kabul edebilirdim.. Galiba yaslaniyorum ve rahatimi bozmak yada bozdurtmak istemiyorum..
Kararsiz kaldim.. Hayirlisi..

Bir sürü resim cektim ama suan hicmi hic halim yok.. Biraz önce is yerinden eve getirdiklerimi dosyalayip arsifledim.. Beynim yerinden firliyacak neredeyse.. Cumartesi günüde toplantim var.. Üfh bunlar hafta sonu nedir bilmiyorlar.. Ben uyumak hatta ve hatta Türkiye'ye gitmek istiyorum.. OOOOOOOFHHH..

Keine Kommentare: