Freitag, 8. Januar 2010

Yves Rocher

Bir kac gün önce Yves Rocher (Türkiye) siparis fiyaskosu yasamistim ve cok kizmistim bu duruma..
Ben Almanya'da oldugum icin siparisler Almanya sitesinden siparis ediyorum, Türkiye'den siparis etmek icin yukardaki linke tik tik :D

Sonunda siparislerim geldiiiiiii ve istediklerim geldiiiiiii :D

Yves Rocher kizgin müsterilerini memnun etmesini cok iyi biliyor dersem yalan olmaz. Ikinci bir kez yanlis siparislerin geldiginde, aldim elime telefonu ve telefondaki kiza bayagi kizdigimi belli ettim.. Kizcagiz suclu degil biliyorum ve noel alis-verisi yüzünden bir cok siparislerin karistigini mahcup bir sekilde izah edince, bende yufka yürekliyim malum :D, dayanamadim ve bu sefer ben kizcagizi sakinlestirmeye basladim :D

Yilbasi günü elime ulasmisti dört gözle bekledigim paketcik ama yogun is temposundan oturup yazamadim bir türlü..

Efeniiiim siparislerime gelince..




Lavande Essentielle Dogal Ayak Peelingi
Aloe Vera Essentiell SoS Epilasyon sonrasi yag
Comme une Evidence Parfüm
Comme une Evidence Parfüm, Dusjeli ve Krem Seti
Comme une Evidence Homme EdT (eh sevgililer günüde yaklasiyor :D)

Veeee mizmiz müsterisinin gönlünü almak icinde ufak tefek hediyeler :)))



Tatli su incilerinden olusan (pek inanmasamda :P) kolye, yüzük ve küpe seti.. Setten cok hediye kutusunu begendim :D
Saat ve yüzük (Kienzle saatimi cikarip bunu kullanmam heralde :P) Saat kolumda oldukca agir olmasi lazim ki varligini hissedeyim yoksa saat taktigimi unutuyorum :))
Masa üstü post-it kutucugu (Bunu kullanirim iste :D)
Kirmizi battaniye..
Veeeee




Comme une Evidence setimle beraber geldi, minik kozmetik cantam hemde en sevdigim renk.. toz pembeeee :)))

Daha bitmedi.. Kizdirdigimiz müsterimizi aman deyim kacirmayalim mantigi ile calisan Yves Rocher bi kac gimmick daha atmis paketin icine :)))




Couleurs Nature serisinin Gelee Tangerin rengindeki parlatici icerikli ruju (rengine bayildim ama pek kalici diil maalesef)
Yine ayni serinin Volum Maskarasi (deneme boyunda ama bir dahaki alis veris listemde kesinlikle olucak, harika bir maskaraymis..eh bunuda yukaridaki toz pembe cantama atip yanimda gezdiririm bende :D)
Son olarakta deneme boyunda dudaklari daha dolgun gösteren dudak parlaticisi (dudagima sürdükten 5 dk sonra geri silmek zorunda kaldim, cünkü yakiyor resmen dudagi)
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Daha bitmedi hediyeler :)))

Son olarakta noel hediyemi atmislar paketimin icine.. Aman Allah'im en cokta buna sevindim galiba ben :P

Comme une Evidence!!! Deneme felan diil, resmen normal paketini hediye etmisler bana..

Cooook tsk ederim Sn Yves, bu seferki siparisim fiyasko oldu diyordum ki, hadi yine ucuz yirttin :))))



Kommentare:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hat gesagt…

Ben tşk ederim canım ne demek :) Hadi ya erkek mi çıktı koptum bu arada cicielri güzel günlerde kullan özellikle Yves Rocher ürünlerini seneler önce Rusya'dan çok ama çok uygun almıştım bende :) İşlerde de kolay gelsin canım

Hazan Esintisi hat gesagt…

Tsk ederim canim, burdada cok uygun fiyatlara geliyor Yves Rocher Türkiye'ye nazaran :))

Amsterdam'da basimiza gelmiyen kalmamisti haha.. Coffee Shopa giripte tek uyusturucu kullanmadan kafasi dumanli cikan tek bendim hahaa

Bu senenin ilk tatili orada gecirilcek, senin oradaki resimlerini gördükce cooook özendiiiim.. cooook cici duruyordunuz *masallah* :)))