Sonntag, 28. Februar 2010

Menowin Fröhlich.. Ilginc ses, dahada ilginc hayat hikayesi





Uyku tutmayinca insan ne yapar, uykusu gelmesi icin sIkIcI seylerle ugrasir ki uykusu gelsin diye..
Peki ben ne yaptim..
American Idol'un almanca versiyonuna baktim sIkIlirda uyurum diye ama ne oldu tüm gece bi yarismacinin sesine, performansina hayran kalarak yarisma boyuncaki performanslarina bakayim dedim netten ve sabahi ettim.. Niyemi?
Kisa bir öz gecmisini yazayim :D

22 yasinda 3 cocuk babasi olan ve 2005'te düzenlenen ayni yarisma icin katilmistir Menowin Fröhlich ismindeki yarismaci ve polisler tarafindan elemelerden elinde kelepcelerle hapise yollanir, cünkü darbtan araniyordur.. 3 sene hapis yatar ve 2009'da tekrar ayni yarismaya basvuru yapar ve haftalarca süren elemelerden hopliya zipliya gecer.. Sesi ve sahne showu muhtesemdir..


Gecen hafta uyku tutmayinca bakmistim, ilk motto-showdu baktigim ve agzim acik bakmistim.. Genelde böyle programlari sevmem hatta hic bakmam, umrumda degildir. Ama gecen hafta sesine, dansina, showuna hayran kaldigim kisinin bir dahaki gösterisini iple cektim (baya baya fan oldum galiba :S) ve dün aksam elimde cekirdegim (kilomu?! amaaaan yaza daha cok vaaar :D) ve sicak cikolatamla oturdum heyecanla seyrettim ve yine agzim acik seyrettim diyebilirim..
Bu seferki sectigi sarki ses bakimindan olarak tek seslendirici icin cok zordu.. 'We are the world'.. Seneler önce charity amacli kaydedilen ve bir cok sanatcinin, ilk basta merhum MJ'yin, Stevie Wonder'in vb seslerdirdigi, dinleyince kulaga hos gelen ama her sarkicinin harci olmayan bir parcaydi..
Ve Menovin sarkiyi okadar güzel ve inanilmaz bi sekilde tonlari yakaliyarak söylediki, tüylerim diken diken oldu..
Yere göge sigdiramadim bir türlü :))) Tamam kabul ediyorum, ingilizcesi biraz daha iyi olsa sarkilarda dahada hos olucak ama ilk performanslariyla karsilastirdim (evet üsenmedim ve arastirdim :D) ve ingilizcesi gittikce düzelen azimli biri..
Peki oy verdimmi?
Tabiki hayir.. Ama haftaya ciddi ciddi oy vermeyi düsünmüyorda degilim..
Son zamanda dinledigim en iyi seslerden biri..
Umarim marketing adina onuda diger yarismacilar gibi palyaco etmezler.. Yazik olur güzelim bugulu sesine..

P.S.: yukaridaki kayit tvden ve gecen haftaki canli performansindan alintidir.

Keine Kommentare: