Mittwoch, 23. Dezember 2009

Öfh!!!!

Bugünlerde canim hic bir sey yapmak istemiyor. Tüm gün evde pijamalarimla pineklemek istiyorum. O kadarda is beni bekliyor, kim yapacak?!?

Yapar biri elbette..

Birakin kis uykusuna yatayim ben, kimse uyandirmasin beni. Havalar isininca ben zaten kendiligimden uyanirim..

Eskiden mevsimlerden en cok kisi severdim, bu ben yaslandikca yerini yaza birakti..
Cok sIkIliyorum bu mevsimden.. Geceler up uzun, günesi gece nöbetim varsa ancak bir yada iki saat görebiliyorum.. Öfh ne kadar kasvetli bir mevsim bu kis mevsimi..
Biran önce yaz olsun!!!

Tatile cikmak istiyorum, Türkiye'ye gitmek istiyorum!!!

Aceba bir geziyemi ciksam ne yapsam ama tatil günlerimde kalmadiki.. Öfh mecbur yazi bekliyecegim..

Kis depresyonun essigindeyim neredeyse.. Istemiyorum ya, sevmiyorum bu kis depresyonunu!!! Durduk yere melankoliklesmeler, aglamalar, sizlanmalar.. Hadi birde sebebim olsa neyse.. Hic bir sey yok ve ben her hangi bir nesneye bakip saatlerce agliyabiliyorum.. Ooooooofh!!!!

Elime örgümü alip, üstümü sIkIca giyinip, kahvemi elime alip, balkonun tüm isiklarini yakip oturacagim *hih* deli desinler ne yapayim.. Bogulucam yoksa..

Keine Kommentare: