Samstag, 26. Dezember 2009

Döncem ben sana... Dönme SEN BANA!!!!!

Hayirsiz olmayi maharet sanan erkekler.. Iiiiy en gicik oldugum tiplerdir!! Böyle bir kücük daglari ben yarattim edalari, 'beni sevmiyceksinde, kimi seviceksin' tripleri..

Sen seversin, canini verirsin.. O ne yapar.. Umursamaz!!!

Sonra agzini actiginda dirdir ediyorsun lafini duyarsin..
                       Yada..
Susarsin 'neyin var' diye didiklerler..

Hey allam cildirmamak elde degil!!!

Ha birde dillerine doladiklari laflari vardir, ki ona uyuz olmamak elde degil..

'Döncem ben sana'

Dönme bana!!! Istemiyorum dönme!!! Gittigin yerde ne yapiyorsan yap ama DÖNME BANA!!!!!

Ilk defa duydum bugün bu kelimeyi sevgilimden.. Huyu degildir ama ne hikmetse degisiyoruz.. Degismemizde o en gicik oldugum tiplere dönüsme noktasinda..
Havalandik bugünlerde.. Ha ama suc bendeeeeeeeee.. Simartirsan o kadar, sonucu bu olur!!!!

'Döncem ben sana'

DÖNME BANA!!!!!!

Keine Kommentare: