Montag, 28. Dezember 2009

Negatif enerji

2 saat sonra gece nöbetim var ve ben 2 saat uykuyla ayaktayim. E madem uyu diyeceksiniz. Sorun surda uyuyamiyorum!!

Uykumun gelmediginden degil, ses sorunu cekiyorum!

Benim sevgili komsum yine müzigin sesini maximumda dinliyor ve techno dinliyor! Aman Allah'im delirmek üzereyim. Dmts dmts beynime isliyor sanki!!

Ev sahibine aylar öncesinden bu durumu bildirdim ama noldu? Benim sevgili komsum uyariyi aldigindan beri daha cok, daha sIk maximum seste müzik dinliyor.. Kapilarini calip söylüyorum akla hayale gelmiyecek hakaretler ve küfürler ediliyor, yetmiyor birde gece ben evden cikarken beni kuytuda yakalayip korkutuyor.. Normalde korkmam bu tür seylerden, cevabimi verip gecerim.. Takmam pek..

Ama komsum size biraz anlatayim.. Boyu nerdeyse 2 metre var, kilosuda tahminen 200 vardir.. Ve adi cikmis kavgaci bir tip.. Yani can güvenligim söz konusu.. O yüzden pek ilismeden bu konuyu halletmeye calisiyorum ama yok, gittikce daha cekilmez bir durum aliyor..

Biraz önce polisi aradim ve durumu anlattim ve bana söyledikler su..

'Saat 22den önce hic bir sey yapamayiz, o saate kadar istedikleri sekilde müzik dinleyebilirler!'

Ha öylemi??

Ben burda günlerdir uyumayayim, hastalanayim, ruh sagligim bozulsun bu kadarda yetmiyormus gibi sürekli siddet korkusunda yasayayim ama siz hic bir sey yapmayin??

Almanlarda polis icin 'Polizei, dein Freund und Helfer' diye bir laf vardir.. Serbest tercüme edersek bu cümleyi 'Polis, her zaman arkadasin ve yardimcin' deniliyor..

Ama nerdeeeeeeee..

Zaten polis ayri bir dert.. Telefon actigimda 110-acili aradim.. Tam 10 dakika telefon caldi taaaki acilana kadar!!!
Ya cok daha acil bir durumda olsaydim? O zaman ne olucakti???

Iste bir cogunun özendigi Almanya'dada böyle igrenc, sinir bozucu durumlar oluyor!!! Disdardan baktiginizda yasamaya deger bir ülke gibi duran Almanya yeri geliyor asosyal olabiliyor!!!

Bu aralar üzerimde, etrafimda negatif enerji var ve bir türlü atamiyorum.. Sürekli basima sinirlenicegim seyler geliyor..

Ya bir tek seyde düzgün gitsin hayatimda, nolursun ya..

Gecen gün internetten siparis ettigim esyalarim geldi Yves Rocher'den.. Aman Allah'im ne istediysem hepsi yanlis ve senelerdir siparis ederim, hic bir zaman böyle olmamisti..
Neyse ziyani yok, geri gönderirim dedim.. Gönderdim ve ayni esyalari geri göndermisler bana..

Ben niye o paketi geri gönderdim o zaman, hemde hem telefonda hemde geri gönderim nedeni yazan formda acikladigim halde durumu???

Hadi onu gectim..

Ayni sey baska bir siparisimdede oldu.. Yetmedi türk kanallarini izleyebildigim kartim kirildi, geri gönderdim yenisi gelir diye.. Cevap ne geldi.. 'Sözlesmenizi iptal ettiginiz icin cok üzgünüz'..

?????????????????!!!!!!!????????????????????

Ne iptal etmesi??? Ben yeni kart istiyorum, iptal etmedim ki???

Tabii burada Noel kutlandigi icinde kimseye ulasamadim ve aylardir bakmadigim Tv'ye bakicagim tuttu ve bakamiyorum!!!

Sene biterken can cekiserek bitiyor benim icin.. 

2010'u sabirsizlikla bekliyorum.. Ama eger sene bittigi gibi basliyacak ise.........

Keine Kommentare: