Sonntag, 13. Dezember 2009

O simdi asker :(



Aylar öncesinden bay kecinin askere gidecegini bilmeme ragmen birden soguk dus etkisi yapti bu ayrilik. Birde üzerine ilk 1 ay görüsemiyecegimizi duyunca sok oldum.. Bir ay ne ses nede baska bir haber?!? Bu nasil bir baski askerde anlamiyorum. Oysa ki askerin morali yüksek tutulmasi gerek degilmi? Ailesinden, sevdiklerinden uzak tutunca dahami iyi adapte olunuyor asker hayatina?!? Ben bu tür piskolojik baskiya karsiyim. Resmen özgürlükleri kisitlaniyor.. Ee diyelim, Allah korusun, o bir ayda askerde sehit düstü, o zaman geride kalanlarin durumlari göz önünde bulunduruluyormu?! Yada askerin bir savas ciktiginda alel acele cepheye gitme durumu? Bir vedaya bile firsat yok.. Türk mantigi bu olsa gerek.. Yada mantiga yatan bir aciklamasi varmi bu durumun?! Bana göre yok..

5 ay 5 gün.. Gecmek bilmeyen günler.. Sayili gün cabuk gecer derler ama ben buna bu durumda inanamiyorum.. Cünkü simdiden cok özledim onu :(

Ne yer, ne icer, nerde yatar, cok yorarlarmi.. Birde bay keci hastaydi gitmeden.. Allah'im bütün asker ailelerine ve yakinlarina sabir ver.. Amin!

Ben pek bilmiyorum aileden yada arkdaslardan birinin askere gittigini.. Cogu tecillidir yada bedelli yapmistir.. Bu yüzden bayagi afalladim.. Istem disi dün elim telefona gitti ve 'Nerdesin' diye sormak icin aradim telefonunu ve telefonu bana 'Aradiginiz kisiye suan ulasilamiyor...' diyince askerde oldugunu hatirladim ve oturdum hüngür hüngür agladim :(  Ne zormus megerse..

Gerci cok sükür düstügü yer dogu degil, herhalde dogu tarafi olmus olsaydi artik ben 5 ay 5 günde 5 sene yaslanirdim..



Saclarini, o cok kiymetli saclarini kestirmisti gitmeden.. En cok galiba ona morali bozuktu.. Bende olsam benimde bozulurdu o canim saclari kestirmek zorunda kalsaydim.. Gerci kestirince gördüm ve yakismisti ama alisamadi birden o haline..




Vedalasirken pek bi mahsundu.. Icime dert oldu o hali :(

Insallah sag-saglim ve cabucak geri döner bay keci eeehm yani kinali kuzum..
Askerligi boyunca bay keciden kinali kuzuya terfii edilmistir :)))

Keine Kommentare: