Montag, 14. Dezember 2009

Kücük fenercikler - Lichterketten

Canim sIkIliyor bu aralar, fazla mesailerimden dolayida pek ise gitmiyorum ve evde yapicak, ugrasacak bir seyler ariyorum. Netten ordan burdan bakinirken, eskiden yaptigim gece lambalari geldi aklima. Lambalarimdan bende bir tane bile yok, dagittim her evime gelip begenene. Hediye etmek hosuma gidiyor ve birazcikta sIkIlmistim o lambalardan.
Birazcik nette dolastiktan sonra, beni fazla ugrastirmiyacak ama oyaliyacak ufacik fenerler buldum. Türkce adini bulmak icin ugrastim ama herhalde bunun türkce adi 'fener'. Pekde fenere benzemiyor ama..

Ufacik birbirine bagli lambaciklardan olusan zincire benziyor lambaciklar..

Bunlarin sapkaciklarini belirli sablonlardan yada kendin uyurdugun sablonlardan biraz kalinca olan transparan kagittan kesip, sapkasini yapiyorsun..






Lambacigin etrafina gecirip acik olan uclari birlestirip ya yapistiriyorsun yada tranparant bantla bantliyorsun ince bir seritle..





Ve istedigin yere asip, sarip dekore ediyorsun..




Bugün ilk isim gerekli malzemeleri alip, ise koyulmak.. Bakalim benim evimde nerde yerini bulucaklar minicik fenerlerim :)


Edit: Resimler Google Görselden alintidir, el isi sitesinden.. Blog resimleri degildir!!!

Kommentare:

hiç kimse hakkında her bişey hat gesagt…

ben bunları çok sevdim! hatta o kadar çok blog gezdim, o kadar elle yapılan şey gördüm ama sanırım ilk defa biri için 'aa, süpermiş! ben d yapsam ya bundan, odama çok uygun olur!' dedim:) sevdim, beğendim. eline sağlık:)

Hazan Esintisi hat gesagt…

Yapimi cok basit ve pek el becerisi istemiyor (benim icin en önemli unsur buydu, bunlari yapmaya karar verirken :D).. Resimdekileri ben yapmadim, benim yaptiklarim henüz resimlenmedi :)) Begendigine sevindim, umarim senin odandada güzel bir köse bulurlar :-)))