Samstag, 5. Dezember 2009

Kina Gecesi

Dün aksam arkadasimin kina gecesi vardi.. Allah'im ben kina-dügün vs seyleri hic sevmem ve söz vermedikcede gitmem.. Ama söz vermistim bir kere ve gittim..

Herkes telas icinde oynadilar, saga-sola bakindilar ve gece bitti.. Arkadasim mutluydu ve en önemliside onun mutlu olmasiydi.. Gece onun gecesiydi :)

Kinada resim cekmedim cünkü ben kalabalik ortamlarda bunaliyorum, ruhum daraliyor ve salon doluydu sakin bir köse bulup oturduk arkadaslarla..
Oynamayi sevmem böyle ortamlarda ve zaten o gün is dolasiyla toplantim vardi sabahtan aksama kadar yorulmustum.. Birazda moralimi bozan seyler oldu kinada ama onlar özel ;)

Eve kendimi zor attim..

Pazar günü dügün var ve bir arkadasim daha dünya evine giriyor.. Sirayla hepsini birer birer gelin ediyorum :) Sira bana ne zamanmi gelicek? Ne kadar gec o kadar iyi. Bekarligin degerini bilip, dolu dolu yasayanlardanim :))

Kina icin kiyafetimi abiye olarak secmedim bu defa.. Abiyeler icinde kendimi rahat hissetmiyorum, zaten kuaförede gitmek lazimdi abiye kiyafet icin.. Saclarimi kendim yapamiyorum.. Ne kadar ugrassamda, yapamiyorum.. Sonunda krizlere girip, pes ediyorum her defasinda.. Tüm gün toplantida oldugumdan ve gec geldigimden eve, kuaförde vakit kaybedicek zamanim olmadigimdan, sapkali bir sac modeli sectim kendime ve saclarimi yandan toplayip topuzumu dagittim, birazda sim spreyini kullanarak parlaklik verdim saclarima.. Icime pek sinmedi bu durum ama zaman darliginda ancak bu kadar oldu..
Kiyafetim alti salvar kesim olan bir tulum ve üzerinede beyaz ceketimi giydim..
Ayakkabilar yüksek topukluydu, kalkip oynamamak icin cok güzel bir bahane :)))



Makyajimi kendim yaptim.. Arkamdaki arkadasimin merakli annesi, sevgili Sultan Teyzecim :))



Deli-dolu arkadasim Evin ve ben, cok yorgunduk :))


Kommentare:

sihirliyazilar hat gesagt…

Güzel olmuşsun canım. Yazılardan anladığım kadarıyla Almanya'dasın galiba... Kına gecesi adeti burda oldukça yaygın hala. Ama herkes yapmayabiliyor. Ben yapmamıştım mesela. Tercih meselesi. Ben şahsen sadece kadınların yer aldığı eğlenceleri sevmediğim için kına gecesinden hoşlanmam pek. Bunun yerine kadın-erkek karışık yapılan düğün gecesini yeğlerim. Sadece düğünü yani. Ama adet, gelenek işte. İsteyen yapıyor. Bir de düğün yapmayacak olanlar, sadece nikah olmasın diye mecburen kına gecesi yapıyorlar... Sevgilerimle.

Hazan Esintisi hat gesagt…

Tsk ederim :) Evet Almanya'dayim ve burda Kina Geceleri halen yapiliyor biraz eski tadlarindan kaybetsede.. Ben aslinda ne kina gecelerini nede dügünleri severim.. Böyle yerlerde genellikle herkes kendini gösterme pesindedir genellikle 'Aman ne O ne giymis - Ben ne giymisim - Kim daha güzel' vs.. Mecbur kalmadikcada gitmem aslinda ;) Bencede sade bir nikah kafi ama genelek ve görenekler burada daha sIkI tutuluyor.. 'Vatanimda yasamiyorum ama kac sene öncesi vatanimda yaptiklarimi yapiyorum' cabasi var, bilhassa ilk generasyonda.. Bizde büyüklerimizi kirmamak icin bazi Türkiye'de bile artik ragbet görmeyen genelekleri uyguluyoruz.. Aslina bakarsan Avrupa'nin ortasinda 40 sene öncesi Türkiye'yi yasiyoruz bazen.. Sevgilerimle :)