Donnerstag, 26. November 2009

Yeni cicilerim

Sabah postakutumu actigimda üyesi oldugum bir parfümeri bana reklamlarini göndermisti.. Zaten canimda sIkkIndi giyindigim gibi anti-stres alisverisime ciktim..
Yakinda arkadasimin dügünüde var zaten yeni far, göz kalemi almaliyim diye kendimide kandirip solugu parfümeride aldim :))
Ben seviyorum parfümerleri, o fari dene bu ruju sür.. Gerci her defasinda yüzümü dezinfekte etmek zorunda kaliyorum ama olsun cünkü esmer oldugumdan ve yüzümde bin bir renge evsahipligi yapan bir cildim oldugu icin her renk yakismiyor ve nedense hepte cok sevdigim renkler bende belirli belirsiz duruyor yada koyu bir gölge düsürüyor cildime :(




Manhattan serisinin farlarini ve bilhassa gri tonlarini severek kullaniyorum amaaaa bu sefer bir cilginlik yaparak jade'nin pembe-mor serisini aldim :) Bakalim yakisacakmi..



Allik pek fazla gerekmiyor aslinda bana ama yinede elim rahat durmuyor ve aliyorum bu sefer yine Manhattan'den..


Fondöten kullanmasini sevmiyorum, yüzümde sanki agirlik yapiyor gibi geliyor bana ama canim arkadasim Gamze bana Estee Lauder'yi tavsiye etti.. Ama tabiki benim ten rengime uygun olanini bulmak icin carsida ne kadar parfümeri varsa dolastim ve sonunda iki renk karisimi yapmaya karar verdim, onu bile nemlendirici krem ile karistirip hafifletip sürüyorum.. Biraz sorunlu bir cilt rengim var maalesef :(

                                        
Gözalti kapaticisi olarak yine Manhattan'nin Wake Up Concealer'yi kullaniyorum..



Farlarin dagilmasini önleyici kalicilik verdiren, Manhattan'den..


Aslinda hic kullanmam bu tür göz kalemi ama sirf deneme amacli alinmis P2'den eyeliner..


Genellikle yine Manhattan serisinin gri, siyah ve beyaz göz kalemlerini tercih ediyorum, gri olanini kas kalemi olarakta kullaniyorum..



Kirpiklerim uzun ama hafif seyrektirler, o yüzden Maybelline'den Volume&Define'yi tercih ediyorum bu aralar ve yanindaki P2'den suni kirpik iceren besleyici rimel kremi.. Önce rimel kremini sürüp üzerine siyah rimelimi sürünce hem dolgun hemde uzun kirpiklerim oluyor ve ben cocuklar gibi seviniyorum :) Önceleri L'Oreal serisini kullaniyordum ama onlar kirpiklerimi bu kadar dolgun göstermiyorlardi..



Ve dudaklarim.. Ben ruj yemesine bayilan bir insan oldugumdan bana uzun ömürlü rujlar gerekiyor ve Maybelline'den Super Stay serisini kullanmaya basladim ve gercekten hic bir sekilde renginden ödün vermeden ben makyaj cikarticisi ile cikarmadiktan sonra asla ve asla cikmiyor.. Ye, ic, öp :)
Dudaklarim kis günlerinde cok kuruyorlar ve biraz nemlendirmek icin Labello'dan iki cesit dudak kremi aldim.. Harika bi sey.. Fruity Shine'nin tadi kavun tadi ve cok hafif pembemsi parlaklik verip nemlendiriyor.. Passion Fruit ise visne, cilek karisimi tadinda ve harika bir parlaklik ve koyu kirmizi bir renk verip nemlendiriyor..



Keine Kommentare: