Donnerstag, 26. November 2009

Kis günleri

Kis günlerinde cildim cok yipraniyor ve kuruyor.. Ayrica hava kirliligindende cildim cok etkileniyor ve siyah gözenekler olusuyor..

Bugün gittigim parfümeriden cildim icin süz özlü, bal iceren ve gelee royalli maske alip, eve geldigim gibi hemen uyguladim..

Önce cildimi temizledim..

Neutrogena'dan cift tarafli temizleyici pedler.. Siyah noktalari önleyici etkili..



Daha sonrada yine ayni seriden olan hem maske olarak kullanilabilinen hemde cildi temizlemek amacli kullanilan jel.. Maske olarak kullanildiginda kil maskesine benziyen etkisi var..



Maskeyi sürdügümde yüzüm bembeyazdi ve cildim aninda icerisine cekti tabakayi.. Yazik ne kadar ihtiyaci varmis ve ben günlük stresten cildimi ihmal etmisim megerse :(

                                    
Aslinda maskeden sonra hic bir sey sürmeyin diyordu ambalajin üzerinde ama ben yinede kremlerimi sürmezsem rahat edemiycektim, o yüzden Türkiye'den aldigim salyangoz özlü kremimi lekeli olan dudak ve cene bölgeme, göz alti morluklari icin olan Nivea'nin kremini ve nemlendirici olan ve termal kaynak suyundan yapilan kremimi sürdüm..

Ve biraz olsun cildimi rahatlatip, nemlendirdim.. Nolursun sevgili cildim sen hic kirisma, sivilce olusturma ben sana her zaman böyle bakarim :))

Keine Kommentare: