Montag, 23. November 2009

'Dostluk'

Dostluk ne demektir?? Bir bilen varsa bana aciklasin lütfen cünkü ben her zaman 'dost' dedigim kisi tarafindan hüsrana ugruyorum. Ya bende bir yanlislik var yada insanlar artik 'dostluk' kavramini bilmiyorlar..

Dost dedigim kisiler icin cikarsiz ve beklentisiz canimi veririm yinede sonunda hüsrana ugrayan ben olurum. Kim bilir belkide benimde cikarciligin icine katilmis 'dostluklar' edinmem gerekiyor üzülmemem icin..
Ben bunu yapamiyorum.. Neden bilmiyorum ama 'dostum' dedigim kisinin benim tarafimdan en ufak bir üzüntüye, hüsrana ugramasina vicdanim el vermiyor..
Farkinda olmiyarak üzdügüm oluyordur elbette benimde ve bunu fark ettigimde vicdanim ciglik cigliga bagiriyor..

Kendimi alamiyorum, sürekli soruyorum 'Neden hep üzülen ben oluyorum?!? Hatayi nerede yapiyorum?!?' Ve cevap veremiyorum kendime.. Aklimdaki sorulara cevap bulamayinca sanki bir balonun icine sorunlarimla hapsedilmis hissediyorum kendimi..

Yüzüme gülüp ve kötü gününde yanindayim edasi verip kendine ve en beklemedigin zaman kalbine o kisi tarafindan bir hancer saplayan insanlardan bunaldim.. Vefa ve dostluk ikisini tamamliyan kelimelerdir benim icin.. Ya kendine 'dost'  edasi veren kisiler icin?!?

Ya ben cok safim 'dost' seciminde ve göremiyorum kullanildigimi yada bende ciddi olarak bir sorun var 'dostlarimi' bu davranisa sürükleyen..

Ofh bütün bu düsünceler beni son günlerde yiyip bitirdiler.. Etrafimi anliyamiyorum, hayattan tad alamiyorum.. Aklim cok yogun, kalbim cok kirgin..

Belkide gereksiz yere.. Belkide hata benim 'dostlugumda'..

Keine Kommentare: