Samstag, 4. Dezember 2010

2 kuru$luk insana 5 kuru$ deger verirsen misali..

Son zamanda negatif postlar giriyorum cünkü hayatimda bu aralar pozitif bir olay ya$amiyorum.. Icimi buraya dökmekten ba$ka ciki$ yoluda göremiyorum..

Arkada$ dediklerimi $u son zamanda tanidim.. Tanimakki ne tanimak.. Meger arkada$ diye tanimladiklarim megerse beni kullanan cikarci insanlarmi$..

Wow.. Icime oturdu..

Hala ögrenemedim ben insanlari tam anlamiyla tanimadan hayatima sokmamayi.. Canim'lar cicim'ler sen hep onlarin istediklerini yapana kadarmi$.. Sen kendini unutarak onlara ko$arak gittiginde sen onlar icin degerli ve kiymetliymi$sin..

Ama sen mecburi nedenlerden dolayi gidemediginde, ko$amadiginda, sana hakaret edebiliyorlarmi$..

Ailenin uzakta oldugunu bildikleri icin seni hoyratca kullanmi$lar, cünkü senin güvenebilecegin insanlara ihtiyacin oldugunu bilmi$ler ve seni sahte samimiyetleriyle avutmu$lar..

Sonunda gercek yüzünüzü gösterdiniz.. Sizin bir dosta ihtiyaciniz oldugunda her ne olursa olsun ben sizinle degilmiydim..??

Sindiremiyorum bu tür davrani$i.. Yüregim kaldirmiyor artik bu hirpalanmalari..

Yeter.. Gidin kendinize kendiniz gibi 'dost' bulun.. Benim 'dostum' olmayin..
Ben tek ba$ima kalayim sizin gibi 'dostum', 'arkada$im' olacagina..!!!!

Kommentare:

Kartopu hat gesagt…

Hazan Esintisi, zaten günümüzde dost bulmak, edinmek cok zor. Bazen insanlar sürtüsmeler yasar. Üzme kendini belki oda bos bir aninda söyleyivermistir. Ama söyledikleri yenilir yutulur cinsten degilse haklisin kesinlikle, hos degil bunlari duymak tabi.

Hazan Esintisi hat gesagt…

Ben kirildiklarimda 3 maymunu oynadigim sürece 'arkada$tik' ama artik tahammülüm kalmadi ve kirildigimi söyledim ve olay orda koptu.. Maalesef..
Yenilir yutulur cinsten degildi duyduklarim..
Icime oturdu ve kendimi bloga yazmakla sakinle$tirdim ancak..