Dienstag, 2. November 2010

Bloglardaki hediye cekili$leri ve $om parmaklardan dökülen cirkinlikler!!!!

Aslinda hic huyum degildir cekili$lere katilmak ve bir adim daha ileri gidip onu blogumda featuren etmek ama bu sefer bam ba$ka bir nedenle bunu yapiyorum!

Amacim hediye degil, ki cogumuzun degil..

Ama öglen facebookumda okudugum bir post beni sinirlendirdi!!!

Yogunluktan yine yeni post giremedim ama sürekli takipteyim.. Vaktim oldukca, ki cogu zaman iki arada bir derede okuyorum postlari, severek okudugum ve gercekten wishlistime ekliyebilecegim yani kullani$li, ilginc ve egitici postlari olan sevgili Lydia'nin facebook sayfasina üyeyim (facebooka daha kolay ula$biliyorum)..

Kendini bilmez ve ezik bir adsiz ki$i blogtaki cekili$ hakkinda haksiz bir yorum yapmi$ ve bunun üzerine her zamanki gibi hassasiyetiyle sevgili Lydia cekili$ini iptal etmi$ti..

Biraz önce baktigimda cekili$ini tekrar ba$latmi$ ve kendi adima blogger dayani$masi amacli cekili$e katiliyorum ve ilk defa blogumda cekili$i duyurmak istiyorum!!!!

Böyle cekili$leri kötü niyetli yakla$an arkada$larada bi kac sözüm var!!!

Madem begenmiyorsunuz yada haksizlik olarak algiliyorsunuz.. Katilmayin o zaman???? Es gecin???
Ama yok illa ki o $om parmaklarinizdan dökülcek bi kac cümle degil mi????

Bu kisa aciklamadan sonra yeni postumu giriyorum ve böyle saygisiz insanlara kapak olsun diyorum!!!!!

Keine Kommentare: