Mittwoch, 29. September 2010

Gec kalan bir post

Eveeeeeeet.. Türkiye'den döneli neredeyse 2 hafta oldu ve ben hala buraya alisamadim.. Zaten Ankara'da hastalanmistim ve burada iyice mavf oldum..

Ates, ses kisilmasi, öksürük, nefes darligi ve sonuc yine bir zatüre :(
Bu ücüncü zatürem bu sene.. Yavas yavas sigarayi birakmanin zamani geldi ve geciyor.. Doktorumun dedigine göre ufak bir soguk alginliginda cigerlerim ve bagisiklik sistemim devre disi olup zatüreye ceviriyormus.. Aferin bana!!!

4 hafta dolu dolu, bol gezmeceli, bol günesli birazcicik yagmurlu gecti tatilim..
Hem ege havasi aldim hem de karadeniz :D

Ilk haftam cok yogun ve stresli gecti.. Ramazan dolasiyla iftar davetleri, gelenler gidenler, es-dost ve akraba ziyaretiyle doluydu.. Tabi birde agir misafirlerim vardi :S
Aslinda korktugum kadar da bir sey yoktu ortada ama yine de panikledim.. Gelecekleri günün sabahinda ise panik atak ben gitmis yerine gayet cool ve rahat birisi gelmisti.. Ben de pek anlam veremedim ama bu sakinlik beni gün boyu idare etti..

O kadar rahattim ki, uzun yoldan gelip araba tutan sevgilimin annesine ilac almaya gittik, yolda da makarasini yapiyorduk 'bak gör biz gittigimizde beni istemis olucaklar' diye..
Ve evin kapisina geldigimizde yengemin 'siz nerdesiniz?? seni istediler bile!!! :D' demesiyle bizi gülme krizi tuttu.. Kahvesine bir tuz bile atamadan olay bensiz, bizsiz vukuu bulmus :)))

Aileler -masallah- birbirlerini pek bir sevdiler.. Hele anannelerin 'kanka' durumlari cok sevimliydi :)))

Onca göz yasi, üzüntü, stres geride kaldi artik ve beni tanimadan 'veto' veren baba ise yani kayinbabam beni coooook sevdi 'kizim' diyor da baska birsey demiyor(mus) :)))) Aman nazarlardan uzak!! Ben de kendilerini pek bir sevdim :D

Söz resimlerinden eklemek istiyordum ama son anda kararimi degistirdim.. Nazardan pek bir korkar oldum bu aralar.. Ama cicegimi ekliyebilirim sanirsam :)))



Gecenin sonunda birazcik hirpalanmis bir görüntü almislar, malesef hic kimsenin aklina gelmemis o telasta resmini cekmek ama cok neseli ve sevimli bir görüntüsü vardi..






Bu da benim en cok begendigim detayi.. Tamam, tamam biliyorum standart tüm ciceklere takiyorlar -.- 
Ama ben yinede cok begendim :P

Güzel ve eglenceli, eh tabiki de heyecanli bir gün oldu hepimiz icin ve bu Ankara'ya ayak basisimin 3cü günüydü :))))
Diger günleride baska bir posta sakliyorum :P


To be continued..... :D

Kommentare:

STYLE M hat gesagt…

bak kendini ne kadar sIkIp üzüldün sonunda hersey güzel oldu ;)
cok mutlu oldum senin adina ins hep böyle devam eder guzelim ;)

.ankara düşleri. hat gesagt…

senin adına çok ama çok sevindim.
bak ne güzel herşey geride kalmış :)
Allah yolunu hep açık etsin...

Hazan Esintisi hat gesagt…

@ style m: tsk ederim :)) insallah böyle devam eder ve evet o kadar sIkIlmaya degmezdi ama gönül iste :D

@ankara düsleri: cok tsk ederim :)) amin tsk ederim, Allah seninde yolunu acik etsin insallah ve ankara'daki macerana biran önce baslamani nasip etsin ;))