Mittwoch, 29. Februar 2012

Groupon rezaleti!!!!

Ankara'dan döneli bir kac gün oluyor.. Yorucu gecti acikcasi ama gece yarisi Ankara sokaklarinda oynadigimiz kartopu zevki her$eyi unutturdu :)


Dügün icin önhazirliklari ba$lattik sayilir.. Ceyiz denen $ey ne zahmetliymi$ megerse.. Üfh üfh üfh!! Bu ya$ima kadar neyi beklediysem ona yanayim...
Binlerce ce$it secenek, sec begen al! Benim gibi kararsiz Kazim icin hicte kolay degil.. Neyse bunu ap ayri ve uzun uzadiya anlatacagim daha ;)


Gelelim ya$adigim rezalete!! Benim ba$ima geldi, aman diyim siz siz olun iyice ara$tirmadan, tartmadan, bicmeden karar vermeyin!!!


Balayini ayarlamaya koyulduk..


Önce yurtdi$i dedik sonra vazgectik.. Yabanci ülkede ben dinlenmem, orayida görelim, bunuda ögrenelim diye gezerim ve balayini dinlenmek icin istiyorum.. Ko$turmaca olmasin dedik ve yurticinde kararkildik...


Otelde aradigimiz özellikler: sakin, dogaya yakin ama deniz kenarinda, Ege bölgesinde, club otel ama animatörlerin bizi asker gibi saga sola ko$turmayacagi, mümkünse cocuklarin az olan bir oteldi..


Neyse biz böyle kataloglari devirirken, arkada$im bir otel önerdi.. Kendisi daha önce gitmi$ ve begenmi$.. Biz henüz karar vermemi$tik ki, bir gün mailime www.sehirfirsati.com yani nam-i deger Groupon sitesinin bir maili dü$tü.. Tabii merakli olan ben 'bir bakayim' dedim..
SSC Tur'dandi.. Tur $irketin sitesinden baktim, $ikayet sitelerinden ara$tirdim ve arkada$ima tekrar sordum.. Aklimada yatinca firsatlari bir güzelce aldim, fiyatta gayet uygundu.. Tur $irketinin sitesinde fiyatlar firsata ragmen daha yüksekti.. 
Firsat bitti ve ne oldu siz tahmin edin?!?
Eveeeeeeet, fiyatlar hoooooop dü$tü hemde öyle böyle degil!!!!


Ben $uan yakla$ik 500TL zarara girdim.. Güzel degilmi???


Kizdigim nokta ödedigim 500TL degil aslinda, zaten ödiyecektim gözden cikardim ve acik olayim cokta yüksek bir meblag degil ama insani aptal yerine koymalari yokmu?????
Deli oluyorum!!
Bu nasil bir hizmet anlayi$idir bilmiyorum ki...


Kendimi kandirilmi$ gibi hissediyorum, ki kandirildimda!!!!! 
Bir dahami????
ASLA!!!!!!!!!
Fiyat uygun dedik, zarara girdik... Bir daha gidecegim bir acenteya ve ayarliyacagim otelimi, tatilimi ama internet üzeri bir daha alirmiyim??? Hele ki o siteden yada o tur $irketinden??
Benim aptalligimdan kazanabilcekleri son paraydi!!!!!! Mü$teri hizmetlerine $ikayet mailimi yazdim ama herhangi bir $ey yapilabilcegini sanmiyorum zaten yapilsin diyede yazmadim. Herkesin aptal yerine konulmiyacagini ve konuldugu zamanda bir daha sitelerini kullanmiyacaklarini bilsenler!!!!


Siz siz olun, en ince detayina kadar ara$tirmadan bu tür sitelereden, $irketlerden ali$ veri$ yapmayin.. Kar yapicagim diye benim gibi zarara girmeyin ve sonrada aptal yerine koyuldum diye üzülmeyin...


Saglik ve gecmi$ olsun diyelim, banada güzeeeeel bir ders olsun!!!

Kommentare:

viva hat gesagt…

Cok haklisin tatlim, 500´de iyi para yani, düsünsene senin gibi kac kisi almistir groupondan herkesten 500 diye hesapla dünyanin parasi...sikayet etmek lazim aslinda. Almanyada groupon´dan aldiktan sonrada vazgecebiliyordun, bir dene istersen?? Mail yazip durumu anlat, bakarsin olur, kaybedecek birseyin yok sonucta!

Hazan Esintisi hat gesagt…

yazdim canim ama maalesef vazgecme hakkimiz yok, agblerinde yaziyor zaten. ama bu son groupon alis verisim.. aptal yerine koydular resmen..
neyse iyi bir ders oldu bana, Türkiye'de her siteden alis veris yapilmazmis ayni siteyi burda kullanmis olsamda ;)

Longing hat gesagt…

Bende ödülün var Tatlım (:
http://banavehayatadairnevarsa.blogspot.de/2012/05/odullendim.html

yaren hat gesagt…

kötü olmuş canım ya.. ama sen neler yapıyorsun. hiç görünmüyon.. gelipte neler yaptın anlatırsan çok sevinirim. sevgilerle :)

yaren hat gesagt…

postlarını bekliyoruz en kısa zamanda :)